Ga naar inhoud
  • 0

HTC Touch Pro 2 via bluetooth carkit


barney4872

Vraag

Hallo,

 

ik ben sinds dit weekend in het trotse bezit van een VW Passat '07 met daarin een Premium BT carkit (UHF).

Ik heb een HTC Touch Pro 2 (Rhodium) en deze wil ik uiteraard gekoppeld hebben met de carkit.

 

Status:

- het pairen via bluetooth gaat prima.

- de carkit krijgt de contacten van de SIM kaart

 

Aangezien al mijn contacten in Pocket Outlook staan (worden gesynchroniseerd met mijn bedrijf), wil ik deze uiteraard in de carkit krijgen, maar hier houdt het voor mij op. Ik krijg het niet voor elkaar.

Ik het JetWare Mobile geprobeerd, maar deze doet het (blijkbaar) niet op deze telefoon.

 

Ik draai nu een custom ROM (ROMeOS3 met 6.5), en heb het ook met een officiële HTC ROM geprobeerd (ook 6.5).

 

Is er nog iemand met deze combinatie en heeft die het wel aan de praat gekregen?

Heeft iemand nog tips? Ik zat zelf aan een register hack te denken, maar .... dan moet je wel weten welke :-)

 

Alvast bedankt!

 

Ronald van Barneveld

VW Passat 2.0 TDI Sport & Business Variant

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb dit probleem ook. Ik heb nagenoeg dezelfde combinatie.

Een collega van mij heeft ook een HTC TP2 en een nieuwe Golf met premium carkit. En die laad het telefoonboek (dus niet alleen de SIM) zonder problemen.

 

Het ligt dus niet aan de TP2, maar aan de firmware van je carkit. Ik ben al bij de dealer geweest om te kijken of de Nokia unit (de premium carkit) een update kon krijgen. Dit kan niet, dus heb je twee mogelijkheden. Of de Nokia unit vervangen (volgens mij een kostbaar verhaal), of een andere telefoon (bij voorkeur een Nokia) met een duo SIM. Zo doe ik het nu ook. Ideaal is anders, maar het werkt wel.

 

Veel succes en plezier met je nieuwe auto! En welkom op dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden