Ga naar inhoud
  • 0

uitlezen


wassies

Vraag

Hallo ,

Ik ben benieuwd of er iemand op deze forum is die mij zou kunnen helpen met het uitlezen van mijn passat.

Het gaat hier om een 1.8/20v uit 1999.Ik heb een vermoeden dat de LMM niet meer naar behoren werkt!!

De ene keer trekt ie zoals het hoort en de andere keer is het veel minder.Dus door het uit telezen zal ik weten wat er aan de hand is.Ik hoop dat er iemand is die mij zou kunnen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bryan,

 

Ik heb sinds kort ook vag com ben er nog niet super handig mee maar misschien kan ik je helpen.

Ik heb wel een paar keer een auto uitgelezen en wat aanpassingen gedaan dus zal met wat geduld en proberen heus wel lukken hoor

Ik kom uit rijswijk dus nog in de buurt ook

 

greetz Danny

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hey Danny en Paul,

Ik heb vandaag mijn passat getest en hij loopt weer als een zonnetje :mrgreen: .

Ook alle aanpassingen die jullie gisteren gedaan hebben zijn perfect en zelfs de DUITSE TAAL is omgezet in het ENGELS :D .

Dus hierbij wil ik jullie allebei nogmaals voor bedanken!!!!! 8-)

 

Groeten Bryan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Wat was er mee aan de hand?

Beste JSTRUIJK,

Er stonden allemaal foute meldingen over dat mijn passat terijk stond en dat de verwarming van mijn spiegels kapot waren.

Ook stond er een melding van mijn climtronic in dat af en toe voor kwam.

Het probleem wat zich voordeed was dat de ene keer mijn passat met vol vermogen reed en de andere keer niet, en dat pas dat mijn passat bij de dealer was geweest voor een grote beurt.had ik verwacht dat de jongens daar hun werk goed zouden moeten doen,maar helaas achteraf ben ik maar onder de motorkap gedoken.En ,ja hoor daar vond ik de volgende fouten: scheur in de onderdruk slang en een gescheurde luchtslang en ook was mijn thermostaat kapot,Dus voor mijn geen dealer meer.Nadat ik alles zelf had vervangen vond ik nog steeds dat de auto nog niet helemaal reed, dus heb ik bij danny en paul aangeklopt en die hebben mijn passat uitgelezen en alle fouten gewist en hersteld , want de computer kreeg door de foute melding niet de juiste waardes door waardoor mijn passat belabberd reed.Mijn passat rijd weer op volle vermogen. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja hij rijdt nog steeds goed , alleen gisteren toen ik moest parkeren in een parkeergarage begon mijn passie vanuit de eerste versnelling om inteparkeren hevig teschokken,het voelt net op dat moment dat het vermogen even weg is!!!.

Dus ik zou je willen vragen of je mijn passie nog een keer wil uit telezen. Ik kan de hele week want het is weer vakantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden