Ga naar inhoud
  • 0

problemen(nokia) N95 8G met RNS 510


johan duursma

Vraag

Hallo,

 

ik las in veschillende forum's dat ze de nokia N95 8g niet werkend kregen met de rns 510.

aangezien ik met het zelfde probleem zat, ben ik eens gaan zoeken in mijn instellingen van mijn telefoon.

hier is de oplossing:

ga naar het menu van je bluetooth daar heb je ook externe sim modes staan staat die dan uit zet hem dan aan .

en het probleem is dan opgelost.

:D

 

M.v.g

Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo jeroen

in mijn passat zit een premium plus paket.

het werkt als volgt (naar mijn weten)

 

het systeem kan namelijk je telefoon overnemen. (extern)

maar als jij (extern sim modus uit) hebt staan op je telefoon ( met andere woorden je geeft geen toesteming aan het systeem)

dan vind hij de telefoon gewoon niet.

zodra je toesteming geeft (extern sim modus aan ) geef je als ware het systeem de toesteming om je telefoon over te nemen.

 

volgens mij moet het zo iets zijn

ps. jasper ook nog bedankt voor jou'n uileg.

 

gr johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dank je

dus is eigenlijk instelling waardoor iedere keer bij verbinding er gesynchroniseerd wordt.

 

(ik heb trouwens geen rns, maar een becker)

 

ga direct functie aanzetten en stap zo in de auto naar huis en dan kan ik gelijk zien wat er gebeurd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hé jeroen,

 

heb jij je telefoon wel op waarneembaar staan?

het maakt blijkbaar niets uit wat voor een radio je hebt, maar wat voor een pakket je in je auto hebt zitten.

ik heb een premium plus pakket in zitten en dat werkt blijkbaar wel met deze instellingen.

als jij het zelfde pakket er in hebt zitten zou ik echt niet meer weten waarom het bij jou dan niet werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden