Ga naar inhoud

roest


johans

Aanbevolen berichten

Vandaag me auto naar de garage gebracht,er zat aan de binnenkant van me moterkap een rand roest deze wordt onder garantie weer netjes in orde gemaakt [hoop ik maar].Er zit ook een paar krassen en steenslag op de moterkap zelf dus ik vraag aan die man of het gelijk mee kan, ja zei hij maar het kost je dan wel zon ongeveer 700 euro,nou laat het dan maar zitten was mijn antwoord. :angry:

Nu maar wachten tot die weer klaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb deze roest gezien op de meeting

 

ik zou proberen dit op papier te krijgen dat de roest aan binnenzijde geen schde kan veroorzaken aan buitenzijde

 

Volgens mij is dit namelijk roest van binnenuit en wordt dit vroeg of laat ook aan buitenzijde zichtbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag Jeroen .

 

Heb dit ook gezegt maar volgens de spuiter was de moterkap al een keer gespoten dus verdere garantie wilden ze niet geven.

Heb er wel op gewezen dat ze goed moeten kijken tot hoeveer de roest doorloopt zodat het niet binnen de kortst mogelijke keer weer terug komt.

Ze zouden er aandachtig naar kijken en het netjes maken,dus maar hopen dat dit dan ook maar gadaan wordt.

 

gr johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet om je ongerust te maken maar zorg voor garantie op de reparatie zelf...

Roest wat er al langer zit loopt altijd door in de poriën van het staal. Definitief is dit alleen weg te krijgen door weg te snijden.

Beetje schuren, plamuren en nieuw spuiten is eigenlijk niet veel meer dan lapwerk. Vroeg of laat zie je je lak opbollen en dan weet je al wat eronder zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden