Ga naar inhoud
  • 0

kraak in stoel


tdi

Vraag

heb een erg irie kraak in me linker stoel van mijn passat. comfortline. als ik de stoel hoger zet is het minder. heb al diverse delen ingespoten is wat wat beter maar nog niet goed. iemand een idee. :?::?: of mischien een andere stoel staan/of interieur passat sedan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

hoi tdi

 

je kan stoel gemakkelijk openmaken

Ik heb lendensteunstaalkabel ooit zelf vervangen en gelijk kraakjeuit stoel gehaald

was toen stalen ondersteuning in stoel die tegen t frame kwam

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
hoi tdi

 

je kan stoel gemakkelijk openmaken

Ik heb lendensteunstaalkabel ooit zelf vervangen en gelijk kraakjeuit stoel gehaald

was toen stalen ondersteuning in stoel die tegen t frame kwam

 

gr Jee

 

o ok ga zaterdag ff de stoel er uit halen. kan het dan zo aan de onderkant zien denk ik he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

als stoel eruit is, moet je even bekleding van zitting eraf halen, daarvoor moet de plastic omlijsting er af.

 

bekleding zit in soort randje geklemd. is die los is is complete stoelkussen los van het frame

 

Kijk dan of er scheuren in het stoelkussen zitten of dat er staaldraden over het stalen frame kunnen schuiven. Dit is wrs de oorzaak van t gekraak.

 

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het schuim/lende steun is ook los te vervangen bij een uitgezakte stoel, heeft de dealer bij mij gedaan 4 jaar geleden.

 

Kraken/knakken zat bij mij in de rail. Loop wielen vervangen helpt niet. Rail schoongemaakt en met dik vet ingespoten werkte aardig. Op een duits forum stond hier ook iets over.

Volgens mij deze:

http://community.dieselschrauber.de/index.php

 

Groet WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden