Ga naar inhoud

Orginele Xenon lampen worden dof...


ThomasIV

Aanbevolen berichten

In mijn auto: 3BG uit 2002 zitten orginele xenon lampen, deze zijn vrij dof het lijkt alsof er een soort aanslag op zit.

 

Nu ben ik bij de dealer geweest en die zeggen dat ik maar nieuwe koplampunits moet bestellen, aangezien dat een simpele manier is om van het probleem af te komen wil ik jullie mening wel eens weten. Tevens volgens de dealer heeft iedere passat met xenon hier last van dus zal ook niet de enige zijn....

 

Wie helpt??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem, tenminste, de aanslag zit bij mijn auto duidelijk op de buitenkant van het koplampglas (plastic). Het lijkt wel kalkaanslag.

 

Met een lichtslijpend poetsmiddel gaat het eraf. Ik heb hiervoor Brasso gebruikt met een poetsdoek.

 

Met een machine gaat het vast sneller maar durf dat niet aan i.v.m. eventueel te warm worden van het kunststof.

 

Misschien het proberen waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem, tenminste, de aanslag zit bij mijn auto duidelijk op de buitenkant van het koplampglas (plastic). Het lijkt wel kalkaanslag.

 

Met een lichtslijpend poetsmiddel gaat het eraf. Ik heb hiervoor Brasso gebruikt met een poetsdoek.

 

Met een machine gaat het vast sneller maar durf dat niet aan i.v.m. eventueel te warm worden van het kunststof.

 

Misschien het proberen waard.

 

 

Je kan de exenter er gewoon opzetten hoor :wink:

Heb al meerdere unit's op deze manier aanslag vrij kunnen krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden