Ga naar inhoud

met de passie op vakantie en terug als een trekker


wouter 4-motion

Aanbevolen berichten

Zo ben weer terug heb een geweldige vakantie gehad,

de eerste week lekker naar toscane erg warm en geweldig met de 4-motion door de bergen gescheurd

totdat mijn rechter homokineet begon te kloppen en te rattelen

alles even gecontroleerd maar de hoes was nog heel dus heb hem niet in Italie laten vervangen

en ben zo mijn tweede week begonnen in oostenrijk super weer.

totdat het leek of als de motor niet echt lekker meer liep

vond dit erg vreemd ,olie gecontroleerd maar die stond perfect

klonk erg blikerig ben dus in dit dorpje waar ik zat naar de vw dealer gegaan en hebben hem voor me

uitgelezen en de werkplaats chef de mij hielp zij dat hij 100% motorisch in orde was en dat er niks aan de hand was

maar hij hoorde gelukkig het zelfde als mij

auto op de brug en even eronder gekeken en wat bleek nou er zat een klein gaatje in het flexible gedeelte

van de auspuff voor de kat

 

ze konden dit voor mij maken alleen moest er een nieuw flexibel gedeelte worden besteld en dit zou wel

ongeveer incl montage 4 dagen duren.

toen heb ik er dus voor gekozen om dit in nederland te laten repareren heb dus toen ook vanuit oostenrijk

direct een afspraak gemaakt in franeker bij synico

 

maar had de auto in oostenrijk wel nodig en had nog een pas gereden waaronder een op graffel van 18%

zwaarheftig was dit de 4-motion gaf geen krimp de bezine meter en de EPS wel

dit was echt geweldig

 

ben gisteravond uit oostenrijk vertrokken maar het gaatje uit het flex gedeelte was al aardig gegroeit

en maakte de passie al aardig geluid,

en dit was dus halverwege duitsland dus echt niet meer normaal wat een herrie

en dan kom je midden in de nacht aan op een radstatte om even te tanken en rijd je langs al de mensen die daar dus liggen te slapen (sorry hier voor als je wakker bent geworden)

 

heb van middag de passat nog in franeker gebracht bij Synico en zal naar verwachting hem morgen weer kunnen ophalen

en is dan weer muistil.

moest dit verhaal even kwijt,

en heb deze vakantie enorm genoten van mijn passie en verbruik op de autobahn viel enorm mee

heb hier lekker door gereden ongeveer constant 160, 170 , 180, en gemiddeld was het verruik 1 op 9

Link naar reactie
Delen op andere sites

De passie was vandaag weer klaar en ze hebben gelijk de beide flexibele delen gedaan

uit voorzorg omdat deze er volgens de garage er ook al niet al te best meer uit zag (had ook gevraagd of ze dit wouden checken)

en was vanmiddag weer klaar moest wel weer even in de portomenee bijna 450 euro

(jammer dat garage's altijd ex btw praten)

maar goed het is weer klaar en ik kan weer verder zonder al te veel lawaai

 

gegroet en bedankt voor de leuke reacties

 

p.s marco een 4motion mod moet vast te maken zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel jaren geleden. Eerste auto. Fiat Panda 750.

 

Uitlaat-demper er in zijn geheel afgebroken.

 

Als een heuse Formule 1 klonk het door Den Haag...wat een ENORME herrie maak je dan.

 

Was wel leuk al dat bekijks...monteurs van de Fiat Garage kwamen allemaal kijken toen ik daar binnen reed....maar zagen al snel dat het een Panda was...;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden