Ga naar inhoud

Photo shop R8 velgen help? (limousine)


Sander101

Aanbevolen berichten

Hallo ik wil eigenlijk wel r8 velgen onder mijn auto.

Maar ik weet niet hoe dit lijkt kan iemand misschien via photo shop een passat 3bg met r8 velgen shoppen :?:

 

Mijn auto is nog niet verlaagd omdat hij nu zo lekker over drempels kan, maar ik ben bang dat die met 18 inch te hoog op zijn poten gaat staan.

Ik heb nu 17 inch die lijken wel nice maar hij staat toch redelijk hoog.

Ook weet ik niet wat ik allemaal moet doen om hem te verlagen alleen veren of een hele zet, ik hoorde dat als je er andere veren onder doet je ook andere dempers op moet zetten?

Allemaal beetje ingewikkeld maar ik wil zeker R8 velgen alleen moet ik nog even kijken welke maar 17 of 18 inch ligt er aan wat verlagen kost en wat er allemaal bij komt kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beste is een hele set te kopen (Koni zijn ze hier helemaal weg van ;) ) Ik geloof dat je dan helemaal klaar bent voor een 500 - 550 euro. De set verlaagt een 40mm en zou zeer mooi gaan met een setje 18" wielen.

 

Andere optie is alleen verlagen met veren, maar ik heb geen idee hoeveel km je auto gelopen heeft. Als dit tegen de 180.000 is, dan kan een hele set vast geen kwaad ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beste is een hele set te kopen (Koni zijn ze hier helemaal weg van ;) ) Ik geloof dat je dan helemaal klaar bent voor een 500 - 550 euro. De set verlaagt een 40mm en zou zeer mooi gaan met een setje 18" wielen.

 

Andere optie is alleen verlagen met veren, maar ik heb geen idee hoeveel km je auto gelopen heeft. Als dit tegen de 180.000 is, dan kan een hele set vast geen kwaad ;)

 

 

jep dan zou ik de schokdempers ook vervangen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden