Ga naar inhoud
  • 0

Weer gezeur met RNS 510


DJ41

Vraag

Nadat ik al 1,5 week met een huurauto heb rondgereden en al 3 keer bij het schadeherstelbedrijf was geweest vanwege diefstal van mijn AF-fabriek RNS 510, leek alles eindelijk te werken zoals het zou moeten. De RNS 510 en de auto "zien" elkaar, alles verschijnt weer netjes op het display van de boardcomputer. Nu heb ik dit weekend een Bluetooth module gekocht (die universele)

 

444279314.jpg

 

Volgens de handleiding moet je hem in je houder klikken (ik heb geen premium voorbereiding, ik heb de standaard) dan de twee knopjes na elkaar indrukken. Dan zou er een piepje moeten komen en kun je je telefoon pairen. Bij komt er dus helemaal geen piepje. De buurman van mijn schoonouders heeft ook net een nieuwe 3C en we hebben de module bij hem erin geklikt, de knopjes ingedrukt en *PIEP*. :shock: Mijn Nokia kon hem meteen zien en bellen was mogelijk.

 

Nu moet ik dus een 4de keer terug naar de garage, want waarschijnlijk accepteert de nieuwe RNS 510 dus de telefoonvoorbereiding niet. Ik heb het er nu langzamerhand wel mee gehad. :angry:

 

De handleiding zegt ook duidelijk dat je een AF-fabriek radio moet hebben voor de telefoonfunctionaliteit. Betekent dit nu dat ik nooit meer de telefoonvoorbereiding aan de praat zal krijgen? Of is dit iets wat opgelost kan worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

in de handleiding staat ook dat je altijd orginele onderdelen moet gebruiken :blink: , het lijkt me sterk dat je maar 1 keer de een RNS 510 in de auto kan bouwen. Het kan altijd voorkomen dat een radio kapot kan gaan. Dus ik denk dat je niet bang hoeft te zijn dat je de telefoon nooit meer kan gebruiken.

 

Maaruh Succes en hoop dat je binnenkort gewone leuke tripjes kan maken. maar dan niet naar de garage

 

tering de lettertjes kunnen nog kleiner

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden