Ga naar inhoud
  • 0

Geen Navi DVD gekregen Executive Plus pakket


DJ41

Vraag

Ik heb een vraag. Mijn RNS510 is gestolen en het herstelbedrijf belde mij en vroeg me naar de Navigatie software DVD voor herinstallatie. Nu heb ik deze van de garage niet gekregen. Het is een beetje raar gegaan, want de auto (van de zaak) is bij een kennis aangekocht die een ander merk garage heeft. Die heeft de Passat Variant Bluemotion weer besteld bij een VW dealer.

 

Ik heb het Executive pluspakket aangeschaft en op de Volkswagen site staat dat daar WEL een navigatie DVD bij hoort te zitten:

 

EXECUTIVE PLUSPAKKET

 

• Radionavigatiesysteem "RNS 510"

• kleuren-touchscreen

• navigatie-dvd Europa

• 8 luidsprekers

• 30 GB harde schijf

• cd, mp3, wma en dvd afspelen

• aux-in aansluiting

• telefoonvoorbereiding

• park distance control vóór + achter

 

Meerprijs € 2895

 

Dit heb ik gemeld aan de garage (en die heeft het weer aan de VW dealer gevraagd) en die zegt nu dat dat niet meer zo is en dat de software uitsluitend op de Harddisk wordt geinstalleerd. Ze zeggen dat de informatie op de site van Volkswagen niet klopt! Ik heb het gevoel dat die complete onzin is en dat ik recht heb op die DVD. Kan iemand dit bevestigen? Heeft misschien iemand pas een VW besteld met dit pakket en WEL een DVD ontvangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bij mijn Passat, afgeleverd in januari 2009 werd uiteraard een pakketje met 2 DVD's bijgeleverd. De ene DVD bevat de navigatiesoftware, de andere is een (erg saaie) handleiding. Overigens heb ook ik hem bij een algemene garage besteld die de bestelling doorgestuurd heeft naar een VW dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb voor de zekerheid de klantenservice van Volkswagen gebeld. . Blijkbaar heb ik wel recht op de navigatie DVD. Het zit gewoon bij het pakket. De DVD komt alleen niet af fabriek, maar kan kostenloos worden nabesteld door de VW dealer.

 

M.a.w. ik ben gewoon genaaid, want je kan me niet vertellen dat een VW dealer dat niet weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden