Ga naar inhoud

Wie weet het (buitenspiegels)


RuudC

Aanbevolen berichten

De spiegels zijn hetzelfde.

 

Hee Antonio,

 

Dank voor je antwoord, Weet je toevallig ook hoe je kan zien/weten of de spiegel verwarmbaar is. De spiegel komt van een 1999 sedan...

Degene waarvan ik m kan overnemen weet het niet en wil de spiegel verder niet uit elkaar halen. :|

 

Groet Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Nou afgelopen maandag was het zover, ik had de spiegel alweer een tijd in huis en kwam er maar niet toe deze te monteren. Eerder (in februari) had ik ook al een taxi schakelaar besteld. Ook hiervoor gold hetzelfde verhaal. Bijna ten einde raad :roll: de hulp ingeroepen van een forumlid en na een avondje knutselen was het voor elkaar. Tevens zijn er een paar led mods gedaan, waarvan 1 met hindernissen :lol:

Het werkt allemaal fantastisch, onwijs bedankt voor de hulp.

 

Groet Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou afgelopen maandag was het zover, ik had de spiegel alweer een tijd in huis en kwam er maar niet toe deze te monteren. Eerder (in februari) had ik ook al een taxi schakelaar besteld. Ook hiervoor gold hetzelfde verhaal. Bijna ten einde raad :roll: de hulp ingeroepen van een forumlid en na een avondje knutselen was het voor elkaar. Tevens zijn er een paar led mods gedaan, waarvan 1 met hindernissen :lol:

Het werkt allemaal fantastisch, onwijs bedankt voor de hulp.

 

Groet Ruud

 

 

uhm?

 

moet je dan geen foto's maken en plaatsen :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou afgelopen maandag was het zover, ik had de spiegel alweer een tijd in huis en kwam er maar niet toe deze te monteren. Eerder (in februari) had ik ook al een taxi schakelaar besteld. Ook hiervoor gold hetzelfde verhaal. Bijna ten einde raad :roll: de hulp ingeroepen van een forumlid en na een avondje knutselen was het voor elkaar. Tevens zijn er een paar led mods gedaan, waarvan 1 met hindernissen :lol:

Het werkt allemaal fantastisch, onwijs bedankt voor de hulp.

 

Groet Ruud

 

 

uhm?

 

moet je dan geen foto's maken en plaatsen :mrgreen:

 

vind ik ook :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou daar komen ze hoor, het w88 beloond.

 

Op voorhand excuus voor de kwaliteit, ik denk dat het foto toestel op zijn eind loopt... Maar es wat minder investeren in de passat en meer in een fototoestel :angel:

De grote rechter buitenspiegel:

post-4561-1423823501,5344_thumb.jpg

Links rechts even groot, nice

 

wat een zicht:

post-4561-1423823501,7219_thumb.jpg

als het glas echt schoon is :roll:

 

Ook al langer op het verlanglijstje de taxischakelaar:

post-4561-1423823501,7688_thumb.jpg

Geen blindplaatjes meer... 8-)

 

En als toetje :mrgreen:

post-4561-1423823501,8157_thumb.jpg

Hijs leuk en toch wel uniek :mrgreen::mrgreen:

 

THx,

Groet Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden