Ga naar inhoud
  • 0

Touch Bluetooth & Nokia 6210 Navigator


Passat Variant 2007

Vraag

Hoi, gisteren de nieuwe Touch bluetooth adapter (3C0051435TA) afgehaald bij de VW-dealer. Deze past in mijn orginele telefoonvoorbereiding op het dash en is in combinatie met mijn RCD300. Werkt heel goed voor al het telefoonverkeer (perfect geluid via de RCD300/speakers) maar als de navigatiefunctie van de telefoon (Nokia 6210 Navigator) geactiveerd is valt heel de stembegleiding weg van de telefoon. Dus geen stem via mijn telefoon (wat de normale werking is bij bluetooth uitgeschakeld) en ook niet via mijn speakers. Alles is stil en ik krijg zelf geen afgekapte zinnetjes van mevrouw navi. In de handleiding van de telefoon kan ik er niets over terugvinden en in de handleiding van de Touch adapter evenmin. Iemand al zoiets meegemaakt en wat zou ik kunnen ondernemen? Bedankt voor de reacties ! Groeten, Rob.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Gast Anonymous

ja ik heb het zelfde probleem ook met de nokia 6210 en ook met de 6110 navi alles gaat via de speakers behalve de navi

is ook niets aan te doen althans dat verklaart mijn nokia repair center in ons dorp gewoon pech zeggen hun....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor de reactie. Enige optie is Bluetooth uitschakelen indien ik de navi wil gebruiken... alles weer op zijn ouderwets en dan kunnen we weer een boete oplopen bij een binnenkomend tefefoongesprek. Nokia verkoopt leuke dingen maar dit is toch wel echt vreemd. Morgen mijn Nokia verkooppunt eens bellen. Wordt vervolgd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gast Anonymous

Ik ben er nu ook nog eens mee bezig geweest gisteren en heb het voor elkaar gekregen dat ik het geluid van de navi ook via de speakers heb nu,

heb daar wel wat voor moeten vervangen , ik heb een andere radio gekocht en deze ondersteund het wel.

kenwood%20radio.jpg

Misschien voor jou ook een idee radio doet het trouwens goed en heeft veel mogelijkheden en het geluid is er ook beter van geworden dan met mijn oude pioneer....

 

 

 

Bedankt voor de reactie. Enige optie is Bluetooth uitschakelen indien ik de navi wil gebruiken... alles weer op zijn ouderwets en dan kunnen we weer een boete oplopen bij een binnenkomend tefefoongesprek. Nokia verkoopt leuke dingen maar dit is toch wel echt vreemd. Morgen mijn Nokia verkooppunt eens bellen. Wordt vervolgd !
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vergelijkbaar issue. Alleen ik heb een luxe probleem

 

RNS300 en additioneel Nokia E90 met TT mobile.(crack met external gps muisje)

als ik navigeer op TT valt 'audio' geluid inderdaad weg. Nav instructie gaat vervolgens wel over de speakers echter heeft enige vertraging maar dat komt door switch naar BT

Vaak heb ik stem instructie NAV TT /RNS300 uit en navigeer dus voor beide alleen optisch.

Bellen en navigeren: heeft bellen voorrang op navigatie instructies.

 

Bij Nokia Service Center Kreuze Beek (Lb) lopen slimme gasten rond

nog een leuke link gevonden;

 

http://www.navigatiehelpsite.nl/forum/v ... hp?p=77848

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kan op mijn RNS510 ook blutooth muziek luisteren middels mijn telefoon. Dit werkt echter alleen als ik mijn radio dan op AUX zet.

Wellicht als je de RNS300 op Aux zet, dat deze dan ook BT audio door geeft .... in jullie geval dan de navi stem?

 

Ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

van morgen op voorpagina in de krant;

RNS510 meest geliefd bij dieven gilde

te makkelijk te demonteren, constructie fout

soms dahboard schade van 5k of meer

 

waarom zijn er nog altijd mensen die niet van andermans spullen af kunnen blijven :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden