Ga naar inhoud

The-stig

Members+
  • Aantal items

    129
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

29 Excellent

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Delft
  • Naam
    jordy

Recente bezoekers van dit profiel

486 profielweergaven
  1. Oh ja, mijn vorige B7 had hier geen last van dus ik denk dat er ergens een probleem zit maar wat is de oplossing Ik heb er nu maar een wuppie voor gezet.๐Ÿ˜…
  2. The-stig

    A-stijl laat onderin los

    Klein vraagje......zijn er meer mensen waarbij de bekleding van de A-stijl onderin los komt? Bij mij komt de punt die tegen de voorruit zit elke keer los van het dashboard, terugdrukken lukt maar daarna gaat hij weer langzaam omhoog. Mijn autistische brein heeft hier wat moeite mee.๐Ÿคจ๐Ÿ˜† Wat is hiervoor de oplossing? Ik denk dat deze ooit eens los is geweest en misschien ergens iets afgebroken is. Gaat om beide zijde maar de rechterkant is het ergste.
  3. Een klein vraagje, wanneer moet je bij een diesel je brandstof en luchtfilter vervangen? (Kilometers) Ik zat net de onderhoudboekjes van mijn eerste en tweede Passat te bekijken, bij de eerste zijn beide filters pas met 90.000km vervangen en daarna niet meer, bij de tweede om de 30.000km. Mijn tweede moet over 12.000km voor een longlife beurt maar ik weet niet of ze vervangen moeten worden, beide filters zitten er nu ongeveer 30.000km in.
  4. Een vraag die waarschijnlijk al eens gesteld is (en beantwoord), heeft een B7 ook een variabele turbo? Zoek me drie slagen in de rondte maar kan het antwoord niet vinden.๐Ÿค”
  5. De 18 inch zomer velg is de MAK Zenith, de 17 inch winter velg is de Anzio Turn. Maar die lijkt echt heel erg veel op de Kansas. MAK maakt ook heel veel OEM velgen.
  6. En om het "waarom" duidelijker te maken nog een foto van mijn zomer velgen, vind ik toch echt mooier dan mijn winter velgen, maar je moet toch wat.๐Ÿ™‚ De winter velgen zijn trouwens 17 inch, de zomer velgen 18 inch.
  7. Yes, het spul zit eronder voor de winter.๐Ÿ˜Ž De sensoren zijn een echte aanrader, vind het geen prettige leverancier en je hoort er veel slechte dingen over maar ze werken wel en ze hebben een leuke prijs (beter dan OEM prijs). Ging op pad met de nieuwe velgen, hij gaf de oude waarde nog aan en binnen een aantal seconden kreeg ik 4 streepjes te zien waar normaal de bandenspanning aangegeven wordt, na enkele seconden sprongen die nieuwe waarde er in en was alles weer zichtbaar. Kortom, niks inleren maar gewoon even 100 meter rijden en de Passat doet de rest. Moet wel zeggen dat ik de velgen in de doos mooier vond dan onder de Passat, gelukkig is het enkel voor de winter en daarbij waren ze wel heel goedkoop (โ‚ฌ25 per velg, heb je nog niet eens staal voor), het is beter dan zwarte stalen pizzaschijven.๐Ÿ˜‰ Kortom, zo gaan we de winter door.
  8. Als je dit in je dashboardkastje heb zitten dan is het mogelijk, zal niet de makkelijkste manier zijn ben ik bang. Misschien ergens anders een voeding vandaan halen?
  9. Ja, dat is ook een oplossing voor het stikstof probleem. Kunnen we gewoon 130km/u blijven rijden.๐Ÿ˜‚
  10. Zo, velgen uit de opslag gehaald en schoon gemaakt. TMPS sensoren gemonteerd en de naafringen geplaatst, woensdag de winterbanden uit de opslag halen en dan richting profile. Hopen dat de sensoren gaan werken zoals verwacht. Is ook de eerste keer dat de velgen eronder gaan, liggen al sinds de zomer in de opslag te wachten.๐Ÿ™‚ Ik houdt jullie op de hoogte.๐Ÿ‘
  11. Yes, sensoren zijn binnen. Gauw monteren dan kunnen ze er woensdag onder, naafgat ringen zijn ook geleverd. Had ze besteld bij auto-onderdelen24, las later de slechte recensies maar het is toch goed gegaan. Houdt jullie op de hoogte of ze goed werken.
  12. Dat is waar de dealer hem altijd op zet, was bij de lichtgrijze ook zo.
  13. De tweede foto is een voorbeeld zodat je kunt zien wat ik bedoel, staat in de afbeelding van de auto. Zou willen dat dit mijn kilometerstand was.๐Ÿ˜„
ร—
ร—
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden