Ga naar inhoud

gevaho

Members
  • Aantal items

    16
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over gevaho

  • Verjaardag 07-07-1975

Profile Information

  • Plaats
    Den Bosch
  • Interests
    VW's en 3D RC-helicopters

Overige

  • Vagcom
    op de wishlist

gevaho's Achievements

0

Community reputatie

  1. Vanavond ff op en neer naar Frank in Apeldoorn gereden. Hij heeft het slot met zijn truckendoos opgekregen door op de een of andere manier stroom er op te zetten (geheim van de smit ). Daarna een ander slot er in gezet en het werkt weer naar behoren!
  2. nee nog geen tijd gehad gehad, ga zsm een afspraak maken bij Frank in Apeldoorn, zal opgelost moeten worden voor de APK in april Ik houd jullie iig op de hoogte!
  3. alle truckjes al geprobeerd, moet een makkelijkere oplossing zijn is mijn idee, en naar Apeldoorn rijden is het laatste redmiddel......
  4. Heren specialisten, Ik heb het wel bekende probleem dat het slot van mijn linker achter portier elektrisch de geest heeft gegeven, waarschijnlijk de soldeer verbindingen. Vanmorgen de deurbekleding en de alu binnenplaat eruit gekregen, ik kan bij het slot komen en heb erop getikt met een hamer en tegelijk de cv bedient. Krijg em met geen mogelijkheid van het slot af. Ben er een hele tijd mee bezig geweest zonder succes. Hoe kan ik mechanisch het slot van de vergrendeling krijgen???? Ik heb alles geprobeerd maar hij blijft op slot dat boefje . Wie heeft de gouden tip???? bvd Gerard
  5. ik heb em zo Houder http://www.ebay.nl/itm/231409349556?ssP ... 1439.l2649
  6. 710 P is de standaard .....Die heb ik er nu af dus
  7. Kleine update..... Vandaag wat kleine dingen aan de auto gedaan, ff de rubberen stopjes onder de accu en rembekrachtiger gehaald, kan de auto nu weer wassen zonder dat er een zwembad onstaat daar voor onder . Gasklep huis goed schoongemaakt , zat aardig volgekoekt met kool aanslag. Daarna de auto uitlaten lezen bij THS Automotive, bij mij om de hoek. Een complete autoscan gedaan en deze kwam als gezond uit de test. Alleen storing in de spiegelverwarming.... Gas klep weer gecalibreerd en wat info gevraagd over de de door hun aan geboden chip tuning. Zou voor mij een vermogens winst betekenen van ong 50 PK en 100 Nm aan torque Er werd mij geadviseerd als eerste de diverter valve te vervangen door de TT 225 Pk versie. Ik zeg heb ik liggen moet ik er nog ff inzetten. Hij wist me ook meteen het verschil tussen de standaard en de 710 N versie te vertellen. De 710 N(TT) versie heeft een veer die opent bij 15nm en de standaard versie bij 10nm, dus als de standaard klep wat ouder wordt en de veer slapper wordt kan er dus laad druk ontsnappen onder normale bedrijfs omstandigheden. Ik dacht aan mijn auto te merken dat er van de 150 Paarden er een paar lagen te slapen....hier dus een mogelijke oorzaak. Ik dus meteen terug naar mijn beunmaat en de DV vervangen . Auto warm gereden en ik merkte duidelijk in verschil in vermogen en trekkracht, geen wereld van verschil maar wel duidelijk merkbaar. Ik had tot voor een paar weken geleden geen turbo (benzine) ervaringen maar wist wel dat ik wat te kort kwam en nu lijkt het weer te zijn zoals het hoort. De nieuwe Diverter valve en misschien ook het schone gasklep huis hebben vandaag dus het verschil gemaakt. Dus rijd je nog met de standaard DV op je 1.8 raad ik je aan deze te vervangen door de 710N versie van de TT. I hope this was helpfull and enjoy
  8. HIer op het forum gelezen dat een Audi TT diverter valve beter is als de standaard gemonteerde op de 1.8 T. Nu is mijn auto nog (idd lees nog ) helemaal standaard. Zou het voordelen hebben om dus mijn standaard DV te gaan vervangen door die van de TT. Voor de kosten hoef je het niet te laten, kost tientje of 4 met de benodigde klemmen. Ik verwacht binnen kort een keer te gaan chippen dus dan is het toch al aan te raden deze mod te doen had ik gelezen. wat zeggen jullie hiervan?
  9. Die hebben te grote velgen Hahahah je kan nooit TE GROTE velgen hebben toch???
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden