Ga naar inhoud

Standkachel


ids30postma

Aanbevolen berichten

Tnx allemaal, heb nu stukken meer informatie, moet nog steeds aantal objecten bij elkaar verzamelen, maar ben liever goed voor bereid als ik eraan begin, brandstofslang is onderweg, antenne voor telestart is onderweg, moet nog alleen een kabelboom, waterslangen met klemmen en can draden aanschaffen, en dan kunnen we stap voor stap aan beginnen.

 

gr ids

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bouw je hem origineel in of origineel werkend.

Ik zelf heb bijvoorbeeld geen 2de accu geplaatst en voor de koelwaterslangen heb ik ook geen originele gebruikt omdat ik het niet zag zitten om het complete systeem te vervangen.

 

Nou ik wilde eigelijk alles origineel inbouwen, maar weet niet of dat gaat lukken, ik heb wel van die aluminium buizen mee gekregen, ik neem aan dat die voor water zijn, maar ik moet ergens de originele aansluit schema op het systeem gaan zoeken :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn zijn 2 type originele systemen met koelwater.

Ik weet niet wanneer het een of het andere dysteem toegepast word.

Bij het eerste systeem gaat het warme water uitvde standkachel direct naar de warmte wisselaar van je kachel en dan door naar de motor.

Het tweede systeem heeft een N279 klep er tussen zitten.

Die zorgt ervoor dat eerst je interieur verwarmt en als de cabine dan op temperatuur is schakelt de klep pas uit om je motor mee te verwarmen.

Deze 2 manieren hebben ook invloet kwa programmeren.

Maar bijde manieren zijn met iedere originele vw/webasto te doen.

 

Hier nog een link met een E/schema.

http://doc.webasto-russia.ru/Car/volksw ... .0_d_e.pdf

 

De aansluiting voor de climatronic is anders en hoef je niet te volgen.

Als je de canbus aftakt zorgt vw voor de rest van de verbinding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden