Ga naar inhoud
  • 0

vragen over MFD


classicliner

Vraag

In de passat die ik vorige week heb gekocht zit een MFD waar ik een paar vraagjes over heb waar jullie hier wellicht antwoord op hebben. Ik heb dit forum al een beetje doorgespit maar een antwoord heb ik nog niet vinden.

Ik had in m'n oude Passat een Becker Indianapolis Pro en in m'n Golf heb ik een Becker Cascade, ik ben dus wat dat betreft wat gewend qua navigatie en de snelheid daarvan.

 

vragen:

 

-zit er een service-menu op het toestel (met toets 3+6 kan ik maar een paar details zien)

-kan ik het toestel op enige manier resetten (fabrieksdefaults)

-het systeem gaat stotteren bij het (her-)berekenen van een route, vooral als ik al aan het rijden ben. Geluid van de radio wordt dan totaal onderdrukt (je hoort niets meer) alleen de navigatiestem hakkelt af en toe wat onvelledige tekst.Hoort dit zo?

 

Ik gebruik gebrande cd's omdat ik niet eerder éen blaupunkt-cd ga kopen dan ik zeker weet dat de mfd in orde is. Anders ga ik toch weer terug naar Becker hoewel MFD veel mooier is om te zien.

 

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

over het service menu heb ik geen idee van (heb er nog nooit naar gekeken)

resetten gaat volgens mij alleen bij de dealert heb ook al het internet afgezocht, maar niks over gevonden, je kan wel de accu polen ff loskoppelen maar of dat je systeem reset????

 

het stotteren komt bij mij niet voor (heb ook gebrande cd's)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
zal de cd's eens even een keer bij m'n maat in de T4 proberen, die heeft ook mfd dacht ik. En een andere maat van me heeft in z'n 3C een mfd2, kan ik ook nog eens proberen.

Anders ga ik denk ik op zoek naar een extra mfd zodat ik kan vergelijken.

 

 

Kom anders ff langs ik woon ook in enschede dus kan je het zo vergelijken ook heb ik wel andere cd's voor je zodat je die kan proberen,

stuur maar een pm als je d'r interesse/belang bij hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden