@gurby;
Kan me voorstellen dat je daar niet mee akkoord gaat, als het binnen de 8 jaar is en in Duitsland geeft men 100% coulance zou het m.i. hier ook moeten gelden.
@petroman;
Heb ik ook al overwogen, maar gezien de gemiddelde kwaliteit van Duits spuit-/en strakmaakwerk ga ik het eerst hier proberen. Duitsers smeren overal zo'n dikke laag plamuur op om de boel strak te krijgen dat er na een jaartje overal van die welvingen in gaan zakken.
@IHC966;
Val je misschien nog in die 70%.
Ik ga eerst eens even bij een bekende van me langs die (focwa)schadehersteller is, die levert super kwaliteit en hij werkt nl. veel direct voor VAG-bedrijven en heeft misschien eerdere ervaringen met dit probleem. Bij Tourans schijnt dit probleem ook voor te komen heb ik gelezen. Als hij niets kan doen leg ik het probleem rechtstreeks in Leusden neer. Wanneer zij niets willen/kunnen kijk ik wel wat voor verdere stappen ik nog kan nemen.
Vind het een aanfluiting voor een merk als VW dat na zo'n korte tijd (gezien de grootte van de plekken is dit niet iets van een paar maanden) al zoveel roest kan ontstaan terwijl ze al jaren prat op hun roestbescherming gaan. Heb diverse Golfjes 1 (cabrio) en 2 gehad die nauwelijks last van roest hadden, ook niet op hogere leeftijd. Heb thans ook nog een Golf cabrio van 1998 die ook al vol optische roest zit, dus volgens mij is het er de laatste decennia qua roestpreventie niet bepaald op vooruit gegaan.
Zodra er verdere ontwikkelingen zijn laat ik het hier wel weten.