Ga naar inhoud
  • 0

instellen KW v2


EVIL_GREEN_EYES

Vraag

hallo.

ik heb sinds een maand een kw setje variant 2 staan op men passat.in ciombinatie met 235/35/19.ik weet dit zijn niet de meest comfortabele banden maar de wagen rijdt toch vrij stug.moet de set er onderuit gehaald worden om de hardheid aan te passen en brengt dit veel op?of is dit enkel miniem te merken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Helaas moet bij de passat de set gedemonteerd worden. De V2 is achter niet in te stellen, dus dat scheelt weer.

 

Je kunt het zelf doen en dan is het wel handig om 2 autokrikken te hebben, zodat het wiel ver naar beneden gedrukt kan worden. Als er namelijk één wiel op de grond blijft staan beperkt dit de ruimte. Het demonteren gaat dan vrij eenvoudig door de poot aan de bovenzijde los te halen (los draaien van 3 moeren), 2 moeren waarmee de aluminium driehoek vast zit en de bouten van de bovenste zijdelingse stangen. Je kunt dan met de bijgeleverde inbussleutel de demping instellen. Hoe dit moet staat ook in de boekjes bij je set en anders kun je ze downloaden van de KW site.

 

Rij zelf met de street comfort set en bij die set is zeer duidelijk merkbaar hoe de demping is ingesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb een V2 en die kan je achter wel instellen...

je moet de schokdemper volledig indrukken en dan draaien.

Staat ook zo in het infoboekje dat bij de set zit.

Als je bij de achterste de boven of onderkant los doet kan je ze al instellen

De voorste moeten er idd onderuit

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden