Ga naar inhoud

12v aansluiting in middenconsole


Senna

Aanbevolen berichten

Bij mijn passat variant van 2001 wil ik een 12V aansluiting achter op de middenconsole maken. Heeft iemand hier ervaring mee hoe je dat het beste en zo origineel mogelijk kunt maken. Ik heb de onderdelen 3B0 857 289 A94, 3B0 863 289 A94 en 3B0 863 365 A94 nieuw aangeschaft omdat de vorige eigenaar deze had beschadigd. Ik had gedacht dat onderdeel 3B0 863 365 A94 aan het onderdeel 3B0 863 365 A94 kon worden bevestigd maar helaas. Ben bij de VW dealer geweest en die kon er geen oplossing voor geven (misschien geen moeite voor willen doen). Kan iemand mij vertellen waar het onderdeel 3B0 863 365 A94 op bevestigd moet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is het enige dat ik kan verzinnen dat ergens een onderdeeltje verkeerd verpakt is. Als ik de afbeelding van Etk@ bekijk kan dat onderdeel nooit van zijn leven door dat gat vallen. Heb je de onderdeelnummers op het onderdeel zelf nagekeken? Meestal staat dat er namelijk ergens ingegoten/gegraveerd.

Als er bij jou standaard geen aansteker in die console zat heb je technisch trouwens een 3BG model 2000 i.p.v. 2001. Modellen van oktober tot december 2000 hebben blindplaatje 3B0 863 289 B A94, modellen vanaf januari 2001 hebben 3B0 863 289 A94 (dus zonder B en met uitsparing voor een aansteker). Dus afgaande op de nummers die je opgaf heb je de juiste onderdelen...

 

Mocht je er nu helemaal niet uitkomen, post dan even wat foto's van de onderdelen, misschien dat iemand hier met een 3BG er dan iets over kan zeggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Antonio, dat is 'm. Maar waar haal je dat nummer nu weer vandaan :shock::wink: op 8.63 kan ik 'm nergens terugvinden, hoe kom je nu op 9.19 terecht?

 

Ik heb op het electrische gedeelte gekeken daar staat het tussen.

Dat de dealer dat niet kan vinden daar zakt je broek toch vanaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden