Ga naar inhoud
  • 0

HTC in combi met premium en RNS 510


jjasuijkerbuijk

Vraag

Dames, Heren,

 

Ik lees hier diverse topics over het pairen van telefoons en pda's met "telefoonvoorbereiding premium" en/of "rns 510". Kan iemand uit eigen ervaring aangeven of en hoe het pairen met een HTC Pxxx werkt ? Ben zeer benieuwd... sta namelijk op het punt om een keuze te maken tussen een Passat Variant en een A4 Avant. Bij de A4 gaat het pairen met de HTC vlekkeloos.... bij VW krijg ik tegenstrijdige berichten.

 

Graag jullie reacties en ervaringen.

 

Dank je.

 

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Jawel, maar pairen met een (nieuwe) smartphone in een VW is 7 van de 10 keer geen succes! Alleen Nokia heeft het wel aardig voor elkaar. Ik heb een kennis die bij VW werkt en ook hij heeft het met diverse telefoons getest, maar bij een Passat / Golf / Jetta gaat het allemaal maar moeizaam. En dan vooral de Windows Mobile gerelateerde telefoons. (mijn N95 doet het namelijk wel.. en dat is Symbian 60)

 

edit : Daarintegen rijdt de directeur van mij in een A4 en hij heeft ook een HTC en dat ding paired inderdaad prima! Alsook mijn N95.

 

Ik zou lekker je telefoon even buiten beschouwing laten en dan de keuze maken. Mocht je alsnog voor de Passat kiezen dan kan je daar vast wel een mooie aftermarket oplossing voor krijgen. (Parrot?) Ik weet het ; extra kastjes / snoeren e.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een HTC P4350 en die paired wel degelijk met de Premium carkit van VW. Als in de ROM van de HTC de mogelijkheid zit om SAP settings aan te zetten, kun je wel degelijk prima koppelen.

 

Het "probleem" zit bij mijn P4350 vooral in het feit dat de telefoon soms na het verlaten van de auto niet meer zelf verbinding met het mobiele netwerk maakt. En dat is wel cruciaal met rSAP. En ik wil er niet aan hoeven denken.

 

Voordat ik mijn auto kreeg heb ik al een Nokia 6233 erbij aangeschaft. Dual SiM en ik wissel dan ook zeer regelmatig van telefoon. Syncen van contacts lukt toch wel via Outlook. Alleen in de auto gebruik ik nu alleen de Nokia.

 

Ik weet niet of bovenstaande je wijzer maakt voor je besluit, maar ik zou het zeker niet van een telefoon laten afhangen.

 

Als je meer vragen hebt, stuur me dan een PM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een RNS 510 premium en een HTC pocketPC met windows. Soms paired het apparaat met de carkit maar meestal niet. Zeker niet automatisch, blokkeren doet het de telefoon wel maar niet overnemen. Zo ben je niet eens bereikbaar zonder dat je het zelf in de gaten hebt. Ik zet hem weer aan en uit en opnieuw op bluetooth en dan pakt hij soms de verbinding. Dit is geen doen. Bij HTC zeggen ze dat het apparaat alleen paired met Parrot, maar dat kan toch niet waar zijn. Weet iemand welke instellingen ik moet gebruiken in de HTC en als het niet gaat lukken welke windows(pc)telefoon wel werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden