Ga naar inhoud
  • 0

bonkend geluid bovenin de veerschotel


devil31

Vraag

Hallo allemaal heb een vraagje .

Had vandaag weer eens een wiellager voor kapot dat is allemaal gelukt maar ik keek eens omhoog.

Toen merkte ik op dat het rechtse draagarmpje bovenin met dat rubberstopje erop bovenin tegen mijn wielkast komt en nu denk ik dat daar ook dat bonkende geluid door komt maar hoe kan dat te laag maar lijkt me sterk rijden wel lagere rond.

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

 

groeten patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heeft idd te maken met de mate van verlaging waar je mee rijd, en ook met hoe stug je set is.

Hoe lager je gaat hoe eerder je er last van hebt, zeker als je daarbij ook nog eens een relatief lange veerweg hebt en slappe afdemping.

Het kan ook nog zijn dat de orginele "bumpstop"gewoon versleten is.

 

Je hebt nu onderhand alle lagers vervangen of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij ''bonkt'' het niet maar kraakt af en toe wel een beetje, lig wel plat op straat dus zo gek is dat niet. Denk idd dat je veerweg te lang is, lees-je vering is te slap voor hoe laag je bent. Kun je niks zien als je in je wielkast kijkt, bijv een beschadiging op de plek waar de draagarm hem zou moeten raken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

HAHAHAHA ja heb elk lagertje nu gehad eric maar het mooie is ik had weer zo`n lekkere brom en dacht dat kan nooit me lager zijn had ik 5 maanden terug vernieuwd maar zal wel niet zo`n goede kwaliteit zijn geweest want het was weer het lager .

Maar met die veren ik zie precies een deukje bovenin me wielkuip .

Kan ik dan niet van die bumstops erbij zetten dat ie niet zo ver kan zakken.

Of beter een andere set eronder zetten.

 

groeten patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden