Ga naar inhoud
  • 0

Pioneer f900 bt


1.4dsg7

Vraag

Hallo,

 

eind oktober krijg ik dan eindelijk mijn nieuwe leaseauto, een VW Passat Variant 1.4 TSI DSG (Highline). Ik wil hier nog naviagtie met BT functionaliteit op laten inbouwen en ben daarom zeer benieuwd wat jullie ervaringen zijn met de Pioneer F900 BT.

 

Kunnen jullie hier posten wat jullie ervaringen zijn? Of raden jullie een ander systeem aan?

Ik had uiteraard graag de RNS510 executive plus gehad, maar vind dan dat de bijtelling wel erg hoog uitvalt. Vandaar dat ik een niet VW inbouwsysteem prefereer.

 

Alvast bedankt voor jullie reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Krijg rond die tijd ook mijn Passat 2,0 liter automaat TDI Higline limousine.

Heb ook gekozen voor de F 900 BT. Volgens de verkoper meest beste van dit moment. :D

Ga na sommige berichten wat twijfelen. :?: Dus ook zeer benieuwd naar reacties van gebruikers

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb mijn eerste F900BT enkele weken gebruikt en was er uiterst ontevreden over. Ben nu onderhand met de tweede bezig en ervaring verandert helaas niet.

O.a volgende problemen:

- Meerdere malen niet willen opstarten. (Een of andere niet te lezen Windows melding) Contact aan/uit herstelt het weer. Wel moeilijk tijdens het rijden

- Opstart tijd te lang. Duurt iets van 1,5 minuut voorat het apparaat is opgestart, vervolgens nog een minuut heel traag werken

- Tijdens een route van ca. een uur 9-10 keer herberekenen (uiterst irritant) geen files of iets dergelijks op de route

- iPod slaat elke keer vast. iPod eraf en erop werkt soms, maar soms ook niet

- Bluetooth OK in de auto, echter de andere zijde klaagt elke keer dat ik niet te horen ben. Microfoon verplaatst enz. echter geen verbetering. Moet echt schreeuwen wil ik mezelf versaanbaar maken.

 

Heb al nieuwe firmware gedownload van de website van Pioneer (200MB+) maar heeft helaas ook niet geholpen. Heb nu onderhand de tweede, en helaas weer geen goed werkend apparaat. Dus voor mij geen F900 meer. Ik ga de DNX8220BT van Kenwood proberen.

Erg jammer, want de D3 was wel heel erg goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden