Ga naar inhoud

Poets Clinic bij Jee13


jimmy104

Aanbevolen berichten

Ziet er weer prachtig uit moet ik zeggen!

Zou ook best een cursus bij je willen nemen, haha..

Gaat over 2 weken naar Italie, dus is mijn passat 1.8T (black) ook weer aan een poetsbeurt toe. (doe ik altijd voor ik op vakantie ga)

Ben er zelf nog niet zo in thuis, maar heb de 3-step Deep Crystal System van Meguiar's gekocht om te proberen.

Het aanbrengen van de paint cleaner (Step 1) moet ik dat doen met een applicator pad? (gele)

Sorry dat ik je hiermee belast met vragen, ben nog een leek op dat gebied.

 

alvast bedankt.

 

Duncan

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jee...ja heb dadelijk als je terug bent ook je advies hard nodig....

 

1. allemaal vlekken op dak en motorkap...had me auto gewassen voor de terugreis vanuit Italie naar Nederland bij een wasbox en als laatste een soort waslaag erover gespoten en daarna een soort amose water(of zoiets)...niet helemaal droog gereden(had geen zeem bij me en heb even een ritje door de bergen gemaakt) en door de felle zon nu dus vlekken die ik er niet meer af krijg.....grrrr 8 weken oude passat met vette mazelvlekken.....

2. had spiegels voor de caravan gemonteerd op de spiegelkappen en daar onder zitten soort zuignappen.....nou die hebben zo een kleine 4 weken erop gezeten en nu dus een afdruk of ze erin zijn gesmolten.....bovenop zie je het niet maar schuin kijkend wel...grrrrr

 

jullie snappen ik baaaaal...ik hoop dat er wat aan te doen is... ach voor de rest leuke vakantie gehad en geleerd ...natte auto met mogelijke zeep/was restanten never in de kokende zon laten drogen.....I NO beetje naief van mezelf ..

 

grtz Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

@passat03 heb ik geprobeerd een foto maar dan zie je niets.....alleen bij bepaalde lichtval en zon.

 

ja verwacht dat het met een poetsmethode weg gaat...stille hoop natuurlijk.

dat van mn spiegels en de zuignapjes is denk door de hitte en druk van de zuignappen door het aandraaien erin is , soort van, gesmolten...ziet een randje en midden van cirkel is het zelfde als de rest van de spiegelkap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden