Ga naar inhoud
  • 0

Achter ruitenwisser stuk


gelijk

Vraag

Vorige maand moest de auto gekeurd worden, alleen mijn achterruitenwisser werkte niet, bij het brengen van de wagen bij de garage even navraag gedaan.

Mij werdt verteld dat bij een APK keuring niet wordt gekeken naar de achter ruitenwisser, omdat dit dit niet noodzakelijk is, de achterruit verwarming en mistlampen moeten wel werken, even als alle verdere verlichting.

Hummmmm, mij is ooit eens verteld, dat als er iets op of aan de wagen zit, dit ook moet werken, maar dit zal inmiddels alweer veranderd zijn.

 

Nou ja, ik heb inmiddels een nieuw motortje geplaatst en die werkt weer prima, alleen nog wat lekkerij bij de aansluiting van de ruitensproeier.(scheurtje in het platicken aansluit dopke).

 

 

Groet: Gelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Mooi dat dat gelijk weer is opgelost.

jammer dat hij gelijk alweer lekt. zou ik wel gelijk gaan maken. anders gaat het gelijk roesten. (sorry voor de woordespeling :mrgreen: )

 

die van ons was ook vlak voor de apk (maart) kaputt. ik zag toen ook dat die van ons lekte (maar dan waar het slangetje in het motortje ging). ik heb er een motortje van een golf 4 opgezet samen met een aerotwin-wisser.

 

zo'n motortje zal wel een zwak punt van een 3B zijn. We zijn nl niet de enige die een kapotte motortje hadden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden