Ga naar inhoud

prijs engels achterlicht passat 3c


Steenwijk10

Aanbevolen berichten

Goededag allen,

 

Omdat ik van plan ben mijn achterlicht te vervangen door een zogenaamd Engels achterlicht (typenummer 3C5 945 093 F) heb ik even geïnformeerd naar de prijs bij de dealer.

Ik schrok eerlijk gezegd een beetje van de prijs.

 

Ik heb voor het onderdeel een prijsopgave gekregen van € 62,30 (incl BTW). Weet iemand of dat een reëele prijs is? Ik heb ook wel eens andere prijzen langs zien komen.

 

Groet,

 

Matthijs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je diverse oplossingen voor. Ik heb een wit LED lampje besteld, die rood oplicht wanneer in gebruik.

Ook zou je kunnen kiezen voor een gewoon lampje die voorzien is van een coating (ala knipperlichten die gecoat zijn).

LED vind ik mooier want dat is echt wit en zie je dus niet , als je een gecoat lampje gebruikt zie je altijd een gekleurde gloed en dat wil ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een ledlampje (21W) besteld van Autostyle :? . Even kijken wat dat doet. Het is een gewoon vervangingslampje dus dat zou qua foutmelding goed moeten gaan. Anders zoeken we gewoon even verder, of doe ik er alsnog een gewoon gecoat lampje in.

Foto's van het eindresultaat volgen. Ik ga de unit vanmiddag ophalen en het lampje is pas volgende week binnen, dus even wachten nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het een vervangingslampje is of niet, dit heeft niets te maken met foutmeldingen helaas. Als je bijvoorbeeld een vervangings LED lamp voor een knipperlicht installeert, zul je nog steeds een foutmelding of te snel knipperen krijgen...

 

Hoeveel LEDs zitten erop en hoeveel Watt in totaal? Heb je een plaatje (gewoon uit nieuwsgierigheid)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het eerst gewoon eens proberen, wie weet heb je geluk en zit er geen lampencheck op het mistachterlicht. 21 W staat in dit geval niet voor het wattage overigens. Als deze LED lamp 21 Watt zou zijn, zou je lasogen krijgen van ernaar te kijken ;-)

 

Ben benieuwd of het lukt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden