Ga naar inhoud
  • 0

Lucht Massa Meter vervangen


Marretje

Vraag

Ben Vandaag bij de dealer geweest om een nieuwe LMM te installeren, na aanleiding van een test met Robbie tdi om die meter te testen heeft hij dat laten onderzoeken en uit de test gegeven kwam er uit dat hij niet zo best meer was. Nu merk ik het verschil wel hij trekt in alle versnellingen lekker door nu, daarvoor was het in zijn 4e versnelling pet en die andere versnellings voelde je hem wel eens ietsje inhouden. Dus hij rijd weer oke`.

Maar ik toch wel gevoelig om toch van het jaar te gaan chippen bij JD toch maar eens kijken denk.

 

Groeten Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ja, sms gelezen. Vergeten terug te sturen :S. Idd nieuwe velgen gekocht ( phoenix ) van de zomer die er maar onder doen. Ook een andere "LMM"maar nog niet naar tevredenheid. Is waarschijnlijk een tweedehandse want haalt ze waardes nog steeds niet. Beetje jammer maar dat komt goed !!!

 

 

gr.

 

robbie tdi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dat weet ik. Alleen zit 6 maanden garantie op de wagen dus ik terug maar hun doen er moeilijk over en hebben er een andere ingescroeft. ALs het me nix kost maakt het me niks uit wat het is. ZOLANG HET MAAR WEL EENTJE IS DIE 100 % IS !! En dat is dus niet het geval dus ga ik weer vrolijk terug....

wordt vervolgd zeg maar...

 

 

 

gr.

 

robbie

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden