Ga naar inhoud
  • 0

MCD naar klapscherm


Vermeulen

Vraag

ik ben sterk aan het twijfelen

ik zit nu met een MCD navigatie in de wagen fabrieksaf .

ik heb ook nog een kenwood kvt725dvd-B met een kna dv2200 navigatie module .

 

nu zou ik willen weten wat ik allemaal nodig heb om die kna dv2200 navigatiemodule aan te sluiten op de originele bedrading ( als dit uberhaupt al kan )

 

en hoe bouw je een MCD uit de wagen zonder dat je de haakjes hebt om deze eruit te halen .

 

dus deze eruit

9321945_3.jpg

 

en deze erin

9455105.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Om die MCD eruit te wippen heb je 4 van die speciale beugeltjes nodig die 'm ontgrendelen, zodat je hem naar voren kan trekken. Die beugeltjes heeft de dealer wel even te leen voor je, neem ik aan.

 

Daarna moet je een 2 x enkel-din houder inbouwen, omdat je Kenwood (mooi ding trouwens!!) enkel-din is. Je krijgt dan zo'n houder met een gat voor je radio en een "brillenbakje".

 

De bedrading zal wel te doen zijn, je MCD heeft ISO en je Kenwood waarschijnlijk ook. Misschien moet je de constante stroom en via contact geschakeld omwisselen, maar da's alles.

Tenslotte moet je de GPS ontvanger waarschijnlijk wel omwisselen voor die van de Kenwood. Afhankelijk van je GPS antenne nu zit kan dat een lastig klusje zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

als ik me niet vergis is de MCD toch ook een enkel din systeem met dubbel din front ? dus gewoon brillenbakje bijkopen ?

idd kenwood heeft ook de ISO stekker dus zou dat geen probleem mogen zijn .

Het is idd de navigatie waar ik schrik voor heb . de kabelboom die daarbij zit heeft kabels voor kilometerteller , handrem , achteruitrijden . daarom had ik gehoopt dat er een soort plug in stekker bestond hiervoor

als ik de bestaande gps antenne niet kan gebruiken kan ik nog altijd mijn "kenwood" antenne gebruiken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden