Ga naar inhoud
  • 0

Bluetooth & MFD2 DVD 2006


JoepW

Vraag

Even een vraagje waar ik na wat zoeken geen direct antwoord op kan vinden hier op het forum.

Ik heb gisteren een Passat Variant 2.0 TDI 170 PK DSG Business Highline (juli 2006) gekocht en wil graag mijn HTC S710 via bluetooth aansluiten via de carkit in de auto.

 

Ik weet dat de Nav (zie foto) de RNS-MFD2 is (volgens mij). De vragen die ik heb zijn:

 

1) Kan ik (zonder enige aanpassing) een bluetooth telefoon gebruiken?

2) Is bediening via de NAV mogelijk

3) Is bediening via het stuur mogelijk

4) Is er een adapter te koop voor de HTC S710 voor het al aanwezige houder in de auto?

 

Alle tips etc. zijn welkom, bij voorbaat dank.

 

(PS 1. een of andere uitvoering van de parrot aansluiten, kan altijd nog)

(PS 2. Ik zal me vanavond even elders op dit forum netjes voorstellen :) )

post-5278-1423822686,2376_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je hebt de bluetooth pairing adapter nodig, zodat je met elke willekeurige telefoon kan communiceren. Bij de dealer verkrijgbaar € 129.= of op ebay etc.

 

Heb zelf ook net zo'n auto gekocht, echter met de premium telefoon voorbereiding, welke alleen met het rSAP bleutooth protocol communiceerd.

Oftewel allen telefoons welke rSap spreken zijn compatible.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ok, ik heb de pairing adapter in de prijs er bij gekletst en heb het geheel werken. Heb met een aparte houder (wat een stom gedoe trouwens 2 houders) de telefoon voor het luchtrooster laten monteren (dan laad ie tenminste bij).

 

Ik krijg geregeld de opmerking dat ik niet super te verstaan ben (of ik nu rij of stilsta). Volgens mij zit de micorfoon ergens weggewerkt achter de zonnebril houder in het dak.

Maar nu mijn vragen:

 

1) kan de micorfoon beter gericht worden?

2) of beter nog, kan er een andere microfoon gemonteerd worden op de bestaande aansluiting?

3) Of misschien nog beter kan er op de bestaande aansluiting een zwanehals microfoon op de A-stijl gemonteerd worden?

 

Ik heb namelijk geen zin in steeds te zitten schreeuwen in mijn auto. En ik bel VEUL heel VEUL :)

 

En een aparte vraag. Ik krijg de Nokia (6310i) van mijn vrouw niet gepaired met de pairing adapter. Echt alles al geprobeerd. Iemand tips of werkt dat gewoon ff niet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gast Anonymous
Ok, ik heb de pairing adapter in de prijs er bij gekletst en heb het geheel werken. Heb met een aparte houder (wat een stom gedoe trouwens 2 houders) de telefoon voor het luchtrooster laten monteren (dan laad ie tenminste bij).

 

Ik krijg geregeld de opmerking dat ik niet super te verstaan ben (of ik nu rij of stilsta). Volgens mij zit de micorfoon ergens weggewerkt achter de zonnebril houder in het dak.

Maar nu mijn vragen:

 

1) kan de micorfoon beter gericht worden?

2) of beter nog, kan er een andere microfoon gemonteerd worden op de bestaande aansluiting?

3) Of misschien nog beter kan er op de bestaande aansluiting een zwanehals microfoon op de A-stijl gemonteerd worden?

 

Ik heb namelijk geen zin in steeds te zitten schreeuwen in mijn auto. En ik bel VEUL heel VEUL :)

 

En een aparte vraag. Ik krijg de Nokia (6310i) van mijn vrouw niet gepaired met de pairing adapter. Echt alles al geprobeerd. Iemand tips of werkt dat gewoon ff niet....

 

IK ben goed te verstaan. De microfoon zit inderdaad bijde binnenverlichting. Wellicht zit er iets voor en zou je eea eens los kunne schroeven... Of het is een electronisch probleem. (Mwoh ik roep maar wat..)

 

Han(s)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden