Ga naar inhoud
  • 0

kat leegslaan waar laten doen of mss zelf doen?


16vcorrado

Vraag

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Buis word van de kat geslepen, leeg gemept en weer erop gelast.

 

Is zelf te doen maar je moet een fatsoenlijk lasapparaat hebben, Mig apparaat is het mooiste en anders Tig lassen.

En wel een beetje kunnen lassen. :wink:

 

Optie 2 is een nieuw stukje buis er tussen maken met andere flens

Hou je de kat heel. (Je weet nooit wat ze weer bedenken in Ned. he)

 

Maar als je dat te moeilijk lijkt kun je het beter door een ander laten doen die het wel kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je toch lasser bent, zou ik niet moeilijk doen nw. buisje buigen flens erop lassen en je bent gereed.

 

Dat is ook wat ik ga doen als de mijne gechipt wordt. (Zit in de zuivelindustie, dus een buisje is ook zo voor mij gelast) :lol:

 

 

http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?t= ... n&start=75

 

Dit is het topic van Jee, heeft het ook op deze manier gedaan. :wink:

 

Maar de andere optie van leeg slaan is sneller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ 16vcorrado

 

Let er wel op dat je het net zo doet als op de foto's van Jee.

Dat je wel het expansiestuk er tussen houd.

 

En anders als ik er mee aan de gang ga, zal ik kijken als ik er wat extra kan maken.

Moet er toch al 2 maken.

Is wel animo voor zie ik. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De vorm van Kat bij AVF, was lastig om de steen die erin zit stuk te slaan

 

Daarom heb ik er een buis tussen laten zetten

 

maar ik begreep later dat het wel mogelijk is om kat stuk te slaan, zonder m open te zagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik zit nog te twijfelen om hem leeg te slaan of er een rchte buis van te maken :?

 

als ik een rechte buis maak gaan ze mss moeilijk doen hier op de keuring in belgie

heb ook geen bodemplaat meer

 

in dat geval dus steen kapot maken in de KAT

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gast Anonymous

wel gaan markeren, voordat je gaat slijpen... dat die dan weer netjes net als eerst is, en niet opeens een heel ander bocht gaat maken :P maar zo dom zal je wel niet zijn...:P

 

voor de rest is het klemmen en RAMMEN, je krijgt hem namelijk niet 1,2,3 kapot

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden