Ga naar inhoud

Welk stuur zit in welke passat variant highline (model 2006)


neilpryde

Aanbevolen berichten

Heb een tijdje geleden een linkje tegengekomen om zo'n chroom 'stuurclip' te kopen om het toch wat saaie stuur van de huidige passat wat op te fraaien. Maar helaas niet bij mijn favorieten gezet en nu al enige tijd hopeloos op zoek naar die link. Kon gerust op ebay zijn, ik weet het echt niet meer. Het was ook abslouut niet duur (enkele eurootjes)

 

Mijn nieuwe passat variant highline wordt normaal geleverd over een 2 tal weken en ik weet niet goed welk stuur die zal hebben. Ik heb al verscheidene modellen gezien (allemaal in highline) met wel 4 verschillende sturen ! En dan spreek ik niet over de multifunctionele of niet, maar enkel over het chroom stukje onderaan en de vorm van het stuur. Ik heb trouwens geen multifunctioneel stuur besteld (wel standaard lederen stuur met DSG), dus over die knopjes gaat het nu even niet.

 

Ik heb hier 4 foto's gepost, gelieve bij elke foto eens te zeggen welk stuur het is, of die standaard zijn, of als die achteraf zijn aangepast.

 

Dus wanneer heb je een stuur als foto 1 in je wagen en wanneer als foto 4. Het is trouwens zulk chroom clipje als op foto 4 dat je zou kunnen bestellen. Iemand een idee waar ergens?

post-5101-1423822643,412_thumb.jpg

post-5101-1423822643,4901_thumb.jpg

post-5101-1423822643,5682_thumb.jpg

post-5101-1423822643,6307_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

200_0.jpg

 

Het zal dit wel zijn denk ik? Is wel voor Touran heb ik gezien. Is dat hetzelfde stuur?

 

Mocht je dat artikelnummer vinden van bij de VW dealer, dan zie ik het hier graag verschijnen.

 

Edit: 480_0.jpg

 

Deze is wel voor de passat blijkbaar (en nog mooier ook)

 

edit by mod passatvw: link en foto gekoppeld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die R-line (I-1K0419685M 44U) zou dat ook passen op een standaard lederen stuur? Maw, is deze clip dezelfde als die egaal zilvere (maar dan met een R in?)

 

En moet je die gewoon op je stuur klikken of moet je dat onderste zwart stukje uit je stuur halen? Ik hem mijn wagen nml nog niet, vandaar missschien een domme vraag die me wel vanzelf duidelijk gaat worden eenmaal ik mijn stuur eens dichterbij heb gezien...

 

Kun je die clips trouwens bij elke VW dealer bestellen? Want over het internet vragen ze toch snel €10 portkosten... En dan kun je hem misschien nog wisselen bij de dealer mocht hij toch niet passen.

 

Als er nog iemand fotootje heeft van mooie stuurclips (die passen op een standaard lederen stuur uit een nieuwe passat highline), dan zie ik die hier graag verschijnen

:thanks:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even bij de VW dealer geweest. Die kom me niet vertellen of er zo'n chroom clip zal aanwezig zijn of niet op mijn stuur. Ze vinden er zelfd geen logica in. Het heeft iets te maken met bepaalde opties en binnenuitvoeringen. Soms verwachten ze er geen en zit het er toch op en soms verwachten ze het wel en is het niet aanwezig.

 

Dus maar even wachten tot hij geleverd is en dan eentje bestellen indien niet aanwezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden