Richardus Geplaatst 7 mei Rapporteer Geplaatst 7 mei Hoi! Ik heb een mailtje ontvangen zojuist dat "veel functies nu voordeliger zijn"! Maar voordat de dooie mus wegvliegt, 1 jaar connect+ is nog steeds 149 en 2 jaar nog steeds 245. Spraakbediening is 225, maar daarvan weet ik niet wat het altijd heeft gekost. Ik denk dat ik een sigaar uit eigen doosch ga opsteken...
Richardus Geplaatst 22 juni Auteur Rapporteer Geplaatst 22 juni Ik heb Volkswagen een tijd terug al gemaild met de opmerking dat ik de korting niet kon vinden, en ik de prijs voor "we connect plus" ook veel te hoog vind voor wat je ervoor terugkrijgt. Onderstaand het antwoord van Volkswagen. (of AI, sommige zinnen vind ik vreemd, en de vraag wordt ook een beetje ontweken): Quote Hartelijk dank voor uw bericht aan Volkswagen Digital Services. Omdat uw taal van voorkeur op Nederlands ingesteld staat antwoorden wij u in het Nederlands. Heeft u liever dat wij u in het Engels beantwoorden? Dan kunt u dit verzoeken en doen wij dat. Wij begrijpen aan uw bericht dat u een email heeft ontvangen die kortingen aankondigd, maar dat u geen prijsverschillen vind achter de link die u in deze email heeft ontvangen. Wat vervelend om te horen dat u dit ongemak heeft ervaren. Wij zijn voor u op zoek gegaan hoe deze kortingsemails precies werken bij de relevante afdeling en hebben geleerd dat deze kortingen slaan op de verschillende upgrades en niet op het We Connect Plus contract. Bovendien is het de bedoeling dat deze link wekelijks een andere upgrade korting geeft dan de vorige week. Excuses voor de verwaring die deze mail heeft veroorzaakt. Wij hebben nagevraagd maar kunnen op basis van uw ervaring met deze mail helaas geen aanbiedingen maken. In uw bericht vroeg u ook naar welke functies precies horen bij We Connect Plus. Omdat u niet had verwacht dat de actieradius van uw voertuig zonder Plus niet meer beschikbaar zou zijn. De functies die beschikbaar worden met We Connect Plus: "Air conditioning" - op afstand uw air conditioning aan en uit zetten. "Charging" - op afstand het laden kunnen stoppen en starten. "Charging Startions" - een up-to-date overzicht van alle laadpalen op uw route. "Departure times" - Het laadgedrag instellen verbonden aan laadlocaties en vertrektijden. "Internet Radio" - Luisteren naar de radio via het internet. "Online Destination and Route Import" - navigatie plannen op uw Volkswagen app en doorgeven aan uw infotainment scherm. "Online map update" - Uw navigatie updaten in een directe verbinding met de Volkswagen servers. "Online POI Search" - Een overzicht van up-to-date informatie over verschillende types bestemmingen in Europa. "Online Route Calculation" - Uw navigatie neemt automatische actuele informatie in acht bij het plannen van uw route. "Online Traffic Information" - Updates over onder andere files en ongelukken op uw route. "Online Voice Control" - Het besturen van de functies van uw infotainment scherm met uw stem. "Parking Spaces" - Sneller parkeerplaatsen vinden met actuele informatie. "Vehicle Status" - Het zien van uw actieradius en de status van uw deuren en lichten via de app. Op dit moment wordt er overwogen om meer functies van We Connect Plus toe te voegen aan het gratis We Connect pakket. Jammergenoeg kunnen wij van de klantenservice hier op dit moment geen uitspraken met zekerheid over doen. Hartelijk dank voor uw medewerking bij het vinden van een oplossing. Als er iets anders is dat wij voor u kunnen betekenen, neem dan vooral opnieuw contact met ons op. Een hele fijne dag toegewenst! Expand
Aanbevolen berichten