Ga naar inhoud
  • 0

Hulp gevraagd installatie B7 stuur in B6


StyloM

Vraag

Hallo allemaal, ik heb zoals jullie kunnen zien in mijn topic een 3C met een saai 4 spaaks non-MF stuur. 

Ik heb inmiddels een B7 stuur klaarliggen + een AJ module met gesoldeerde weerstand die ik heb kunnen overnemen gelukkig. 
Voor zover ik uit alle info kan halen is het voor mij een beetje verwarrend of ik nou wel of niet nog iets anders erbij nodig heb. 

Zo nee, is er iemand die hier heel veel ervaring mee heeft en dit stuur helemaal werkend voor mij kan installeren en inleren? (voor een zacht prijsje)
Dan rij ik met enthousiasme jouw kant op voor de installatie....

Laat het mij aub weten, zou hier echt blij mee zijn en dan is mijn auto een stuk verder weer richting mijn vorige B6.....

Grt,
StyloM

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
On 21-3-2024 at 17:41, StyloM said:

Hallo allemaal, ik heb zoals jullie kunnen zien in mijn topic een 3C met een saai 4 spaaks non-MF stuur. 

Ik heb inmiddels een B7 stuur klaarliggen + een AJ module met gesoldeerde weerstand die ik heb kunnen overnemen gelukkig. 
Voor zover ik uit alle info kan halen is het voor mij een beetje verwarrend of ik nou wel of niet nog iets anders erbij nodig heb. 

Zo nee, is er iemand die hier heel veel ervaring mee heeft en dit stuur helemaal werkend voor mij kan installeren en inleren? (voor een zacht prijsje)
Dan rij ik met enthousiasme jouw kant op voor de installatie....

Laat het mij aub weten, zou hier echt blij mee zijn en dan is mijn auto een stuk verder weer richting mijn vorige B6.....

Grt,
StyloM

Ik heb deze installatie ook gedaan en is vrij gemakkelijk vermits je VCDS hebt.

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik kan je er mee helpen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden