Ga naar inhoud

we connect en we connect id


bert111

Aanbevolen berichten

Mijn passat gte - bj 2019 ( model 2020) wilt niet meer sync met we connect en we connect id , is al 8 dagen geleden dat hij dit gedaan heeft , 

ik kan dus niets meer zien , verbruik , opgeladen of niet enz

ik heb de 2 apps reeds verwijderd en terug geïnstalleerd maar niets helpt ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

kleine update .

na 9 dagen zonder we connect ( app wou niet meer sync met smartphone ) is het toch opgelost.

ik had contact opgenomen met de klantendienst van WC en daags nadien reeds een mailtje terug met enkele vragen ,

wie is je dealer , foto van de SOS knop om de kleur van de led te zien ( ? )  enz ... dezelfde dag nog alles doorgemaild en snel terug antwoord ,

ze hadden mijn dealer gecontacteerd en die zou mij binnen de 5 dagen moeten bellen om een afspraak te maken voor mijn probleem.

nu , is het dus niet meer nodig , is opgelost , mijn auto heeft zich zelf gesync na een rit van +/- 100 km .

Het probleem is dus gekomen woensdag voor het lange weekend van 18/5 , ik was weg geweest met de motor en ben maar maandag terug gekomen .

auto heeft al die tijd ingestoken gezeten om op te laden en bij het thuis komen wou hij dus niet meer sync met de app , steeds gaf hij mij de melding " na de 

eerst volgende rit word hij gesync , maar er werd nadien wel alle dagen mee gereden ( electri ) 8 km s'morgens en 8 km s'avonds maar zonder resultaat , nu

dus na de 100 km rit heeft hij het wel gedaan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden