bert111 Geplaatst 25 mei Rapporteer Share Geplaatst 25 mei Mijn passat gte - bj 2019 ( model 2020) wilt niet meer sync met we connect en we connect id , is al 8 dagen geleden dat hij dit gedaan heeft , ik kan dus niets meer zien , verbruik , opgeladen of niet enz ik heb de 2 apps reeds verwijderd en terug geïnstalleerd maar niets helpt .... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bert111 Geplaatst 27 mei Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 mei kleine update . na 9 dagen zonder we connect ( app wou niet meer sync met smartphone ) is het toch opgelost. ik had contact opgenomen met de klantendienst van WC en daags nadien reeds een mailtje terug met enkele vragen , wie is je dealer , foto van de SOS knop om de kleur van de led te zien ( ? ) enz ... dezelfde dag nog alles doorgemaild en snel terug antwoord , ze hadden mijn dealer gecontacteerd en die zou mij binnen de 5 dagen moeten bellen om een afspraak te maken voor mijn probleem. nu , is het dus niet meer nodig , is opgelost , mijn auto heeft zich zelf gesync na een rit van +/- 100 km . Het probleem is dus gekomen woensdag voor het lange weekend van 18/5 , ik was weg geweest met de motor en ben maar maandag terug gekomen . auto heeft al die tijd ingestoken gezeten om op te laden en bij het thuis komen wou hij dus niet meer sync met de app , steeds gaf hij mij de melding " na de eerst volgende rit word hij gesync , maar er werd nadien wel alle dagen mee gereden ( electri ) 8 km s'morgens en 8 km s'avonds maar zonder resultaat , nu dus na de 100 km rit heeft hij het wel gedaan . Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten