Ga naar inhoud
  • 0

Pierburg gekocht en gemonteerd. Wat een verschil..


Blue Pearl

Vraag

Scorpiosoft heeft een tijdje geleden mijn wagen uitgelezen en de volgende log geplaatst. :thx:

 

Een log gemaakt van de groepen 3, 8 en 11. Nu lijkt het erop dat de LMM zijn beste leven heeft gehad. Hieronder de afbeelding.

 

log1.jpg

 

Naar aanleiding van bovenstaande, vandaag maar even een nieuwe Pierburg LMM gekocht en gemonteerd. :blink2:

 

Tevens heb ik na het lezen van de volgende site:

 

http://www.home.zonnet.nl/leeoscar/lmm_1.htm

 

Ook maar meteen de screen verwijderd :twisted:

M'n wagentje rijd weer helemaal top, de motor pakt veel sneller op als voorheen :flits: Tevens rookt hij ook bijna niet meer.

Ben weer helemaal gelukkig, aankomende vrijdag vertrekken we voor een weekendje naar Essen, kan ik hem meteen ff testen :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
voor de technici:

 

maakt deze wisseling alleen verschil tussen kapot-VAG en nieuw-Pierburg?

of zou je ook verschil merken als je een nog goede VAG-lmm vervangt door een nieuwe Pierburg?

 

(ik heb 2.0TDi BRE = 16v pompe-düse met roetfilter)

en ik ben a-technisch :(

 

Volgens mij moet je in jou auto gewoon een bosch laten zitten.

Het verschil tussen een bosch en een pierburg is alleen dan de pierburg minder gevoelig is voor vuil en vocht en dus langer mee gaat.

 

Heb zelf een 115pk PD daar kan ook gewoon een pierburg in, maar rij nu al een tijdje weer met een bosch en auto rijd beter in de lage toeren.Denk dat het bij de 115 pk net zo is als bij de 130 en 150 pk TDI is dat ze beter lopen met een Bosch. Er kan wel een pierburg in maar dan alleen als hij gechipt is en de chip is aangepast op de pierburg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden