Ga naar inhoud
  • 0

RNS510 nog meer vragen bluetooth en navigatie


jabjab

Vraag

met dank aan diverse forumleden heb ik de RNS510 van Bonnie in mijn Touran en ben ik alweer een stuk wijzer op vele fronten (dank allen :) ). toch heb ik nog een paar vragen:

1. Helaas heeft de RNS geen standaard bluetooth, ik zou deze wel graag (in het Nederlands) willen hebben. Hebben jullie tips voor schappelijke verkopers. ik heb ondertussen een module in mijn bezit :)


2. op de RNS staan de V14 kaarten, nu heb ik voor mijn vakantie de kaarten van Oost Europa nodig en daarvan is de nieuwste versie V13. Kan ik deze versies naast elkaar draaien? ik zou de software graag vanaf de hdd willen laten draaien maar weet niet of dat mogelijk is?? wie kan me her wat info over geven of bij helpen?


3. wellicht geen RNS maar een Vagcom vraag; mijn parkeersensoren staan standaard uit, kan ik die ook standaard aan zetten?

4. nu ik toch bezig ben :blink1: , mijn touran heeft een afneembare trekhaak maar ik zie nergens een oogje o.i.d. voor de losbreekkabel. Weet iemand hoe dit opgelost wordt? (op mijn Passat zat een vaste trekhaak (met haakje)).

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groeten,
Jan Albert

aangepast door jabjab
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

met dank aan diverse forumleden heb ik de RNS510 van Fappie in mijn Touran en ben ik alweer een stuk wijzer op vele fronten (dank allen :) ). toch heb ik nog een paar vragen:

 

1. Helaas heeft de RNS geen standaard bluetooth, ik zou deze wel graag (in het Nederlands) willen hebben. Hebben jullie tips voor schappelijke verkopers of is er iemand op het forum die nog een module (liefst met kabels) heeft liggen?

 

 

2. op de RNS staan de V14 kaarten, nu heb ik voor mijn vakantie de kaarten van Oost Europa nodig en daarvan is de nieuwste versie V13. Kan ik deze versies naast elkaar draaien? ik zou de software graag vanaf de hdd willen laten draaien maar weet niet of dat mogelijk is?? wie kan me her wat info over geven of bij helpen?

 

 

3. wellicht geen RNS maar een Vagcom vraag; mijn parkeersensoren staan standaard uit, kan ik die ook standaard aan zetten?

 

4. nu ik toch bezig ben :blink1: , mijn touran heeft een afneembare trekhaak maar ik zie nergens een oogje o.i.d. voor de losbreekkabel. Weet iemand hoe dit opgelost wordt? (op mijn Passat zat een vaste trekhaak (met haakje)).

 

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

 

Groeten,

Jan Albert

 

 

Ps. ik heb mijn RNS 315 nu over, mochten er belangstellenden zijn...

 

Als we een afspraak gemaakt hebben kan ik je met alles helpen, u bent welkom

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Om onderdelen aan te mogen bieden of te vragen moet je minimaal 100 posts hebben of full member wezen of je koopt een verkooptegoed..

Om deze reden gaat deze topic op slot.

Zie hier de forum regels verkoop gedeelte

Om full member te worden en niet te hoeven wachten op 100 posten zie hier Zo word je Full Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden