Ga naar inhoud

Chrome lijsten


ferre

Aanbevolen berichten

Met visdraad achter de strips zien te geraken. Deze iets lostrekken. De strips zelf gingen bij mij vrij makkelijk, lijmresten heb ik verwijderd met föhn, wasbenzine en mijn vingers.... maar je hebt ook andere middelen en ik las eens ergens dat ze lijmresten ook met een caramalschijf verwijderen. Geloof mij, t is echt een pokkenwerk met de blote hand.

 

Zie link. https://www.nonpaints.com/nl/long-life-caramelschijf-stickerverwijderaar

 

Ga je de strips vervangen voor nieuwe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Weet er iemand dat de chrome lijsten op de achter bumper ook gelijmd zijn??

Die zitten ingehaakt in de zijkant van de bumper. Liggen er niet zomaar bovenop.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Peter hoe krijg je die gemaklijk er uit??

Makkelijkste is met de achterbumper gedemonteerd en zelfs dan nog is het wat prutsen. Dacht dat de kant van het wiel er eerst in geschoven moet worden bij het monteren. Zit een soort haakje aan de lijst kant wiel die door de bumper geschoven moeten worden en dan klikt de rest van de lijst op zijn plaats en met meerdere haakjes achter een nokje vergrendeld. Beste is met de bumper eraf zodat je kan zien waar de haakjes achter een nokje zitten.

 

 

Edit ,

Volgens ik op mijn foto's kan zien in het parkeersensoren topic zitten de haakjes op de lijst richting de achterkant van de auto ipv langs de kant van het wiel.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden