Ga naar inhoud

nieuwe spatborden en spoiler op de 3bg


passat3bg'05

Aanbevolen berichten

Net als vele had ook mijn Passat last van de roest duivel bij de spatborden voor.

Nu heeft het even geduurd maar toch een afspraak gemaakt bij de spuiter om in de eerste instantie de originele te laten spuiten, echter raadde de spuiter dit af met het veelal terug kerende roest na verloop van tijd. 

Dus toch 2 nieuwe helaas niet originele spatborden besteld (scheelt 200 ex btw per stuk)

Na een ochtendje worstelen zijn de nieuwe 'fenders' gemonteerd en het komt de auto echt ten goede!! ze ziet er weer uit als een plaatje en dat met 340 dkm.

Het schuim wat de roest veroorzaak is uiteraard niet meer gemonteerd

Ook heb ik direct mijn originele spoiler laten spuiten en heb die ook gemonteerd.

Al met al dure maar zeer mooie verbeteringen van de 3bg!

 

foto's heb ik geprobeerd maar ze zijn allemaal te groot en ik heb geen idee hoe ik ze verkleinen moet, geen computer genie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is dan de oorzaak dat ze roesten ? Slechte lak??? Ander soort plaatwerk? En wat wordt bedoeld met " schuim" ? Dus tot 2003 zit je safe wat de roest betreft ????

zit achter de modder kuipen een schuim wat moet dempen. Iets met lucht stroom dacht ik. Dat blijft nat. Na verloop van tijd gaan ze daar roesten
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden