Ga naar inhoud
  • 0

Mfl stuur met dsg flippers 3c/caddy


rob 1.8turbo

Vraag

Hoi een vriend van mij heeft een caddy van 2009 met dsg versnellingsbak nou willen wij daar mijn mfl stuur met dsg flippers in zetten maar hij heeft nu geen stuurbediening en dsg flippers is dit dan plug en play of moet er meer voor gebeuren om dit werkend te krijgen het gaat om het eerste type mfl stuur alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi een vriend van mij heeft een caddy van 2009 met dsg versnellingsbak nou willen wij daar mijn mfl stuur met dsg flippers in zetten maar hij heeft nu geen stuurbediening en dsg flippers is dit dan plug en play of moet er meer voor gebeuren om dit werkend te krijgen het gaat om het eerste type mfl stuur alvast bedankt

Als het een 8 knops stuur is dan heb ik nog wel een stuurmodule voor zijn Caddy. Grote kans namelijk dat zijne het niet ondersteund.

 

 

Verzonden vanaf zo'n fruitig dingetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als het een 8 knops stuur is dan heb ik nog wel een stuurmodule voor zijn Caddy. Grote kans namelijk dat zijne het niet ondersteund.

 

 

Verzonden vanaf zo'n fruitig dingetje

Het gaat idd om een 8knops stuur met dsg flippers wat kost die module eventueel? Mocht deze het niet ondersteunen
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden