Ga naar inhoud

DSG pook van een R36


Gast Fappie

Aanbevolen berichten

Vraagje.

 

Een DSG pook van een B7 past niet 1 op 1 op een DSG getriebe van een B6,

Maar past een DSG pook van een R36 wel op de DSG getriebe, R36 is nl ook gewoon een 3C.

 

Ben benieuwd.

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zit volgens mij het nokje waar de ontgrendeling in valt ook net gedraaid. Is bij een B7 pook idem.

Dan gaat het dat ook niet worden, ben als de dood dat die breekt als ik hem verwarm en het een 1/4 slag draai.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even contact gehad met iemand van B en M onderdelen en die vertelde me als de stift blauw is er niet aan te beginnen. Hij vertelde me dat die te hard zijn om te verdraaien. De zwarte stiften kunnen wel verwarmd en verdraaid worden, die breken niet zo snel.

 

Tsja ik heb de blauwe, dus begin er niet aan.

Wel jammer want daar lag de R36 pook opmij te wachten.

 

Vind het wel top dat ze me dit hebben verteld, ze hadden hem me ook zo kunnen verkopen.

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even contact gehad met iemand van B en M onderdelen en die vertelde me als de stift blauw is er niet aan te beginnen. Hij vertelde me dat die te hard zijn om te verdraaien. De zwarte stiften kunnen wel verwarmd en verdraaid worden, die breken niet zo snel.

 

Tsja ik heb de blauwe, dus begin er niet aan.

Wel jammer want daar lag de R36 pook opmij te wachten.

 

Vind het wel top dat ze me dit hebben verteld, ze hadden hem me ook zo kunnen verkopen.

Eerlijk duurt het langst, je blijft nu klant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden