Ga naar inhoud

64 gb SSD RNS 510


Gast Fappie

Aanbevolen berichten

Voor diegene die 17 sept naar de meeting van JD gaan, en graag een 64 gb SSD in hun RNS 510 willen.
Ik kan die dag 4 SSD schijven plaatsen. De kosten zijn 75 euro incl SSD, montage en V13 geïnstalleerd.
Na montage word de RNS unit netjes verzegeld.

Verder is er ook een mogelijk tot opvragen van de security code of inleren eigen code.

Uiteraard kan ik ook op aanvraag een 32,64 of 128gb schijf monteren.
Prijs voor een 32 of 128gb is op aanvraag.

Wil je op 17 sept een 64GB SSD... geef je dan snel op...

 

  1. Maurice ( Mausey)
  2. Albert Jan ( AJV )
  3. Erwin (®win )
  4. Jeroen (R36)
aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even off topic: mijn rns 510 ( b versie) ging onder het rijden uit met een knal uit de speakers. gebeurde niks bijzonders ofzo. Paar tellen later welkom scherm en starte hij gewoon weer op. Is mijn hdd gewoon ff vast gelopen of wat kan zoiets veroorzaakt hebben...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even off topic: mijn rns 510 ( b versie) ging onder het rijden uit met een knal uit de speakers. gebeurde niks bijzonders ofzo. Paar tellen later welkom scherm en starte hij gewoon weer op. Is mijn hdd gewoon ff vast gelopen of wat kan zoiets veroorzaakt hebben...?

Zou het zo niet weten, Je RNS is net als een computer opgebouwd... die valt ook wel eens uit  :mrgreen:

Zou het even in de gaten houden, gebeurd het meer dan hoor ik het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het zo niet weten, Je RNS is net als een computer opgebouwd... die valt ook wel eens uit  :mrgreen:

Zou het even in de gaten houden, gebeurd het meer dan hoor ik het graag.

 

 

Ben het helaas niet gewend, mijn computers vallen nooit uit dus vandaar. :mrgreen:  ( apple love )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, nee, ik dacht dat op de schijf  - net als bij een computer -  ook het systeem draaide. Die zit dus op een vast (flash)geheugen in de RNS?

 

 

Maar je mag mij dus noteren voor zo'n SSD.

Yep zit vast op het moederboard.

Ik heb je genoteerd  :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden