Ga naar inhoud

After market navi, wat is een goede betaalbare?


Fopperr

Aanbevolen berichten

Ja past ook in de 3 c,er staat ergens van mij de link van de verkoper daar staat een foto van een unit in de 3c.

Type auto aanpassen weet ik (nog ) niet,,

Ja dat die past dat geloof ik, maar hoe zit het dan met je gevarenlichten.

Als ik zo op de foto van Ali bekijk zit daar geen knop, dus zal dat aangepast moeten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals eerder gezegd tegen @@roelh..ik ben snel hahaha.

Uiteraard moet er een knop in die donker gaat blijven helaas of je moet handig zijn.

Er staat ook bij en al veel gelezen dat het geluid in de b6 minder goed is.dat ligt denk aan de interface verschillen.of dat de b7 meer speakers heeft.ik zal van de week eens een filmpje maken voor youtube met het geluid binnen en buiten de auto.je zult je verbazen hoe dat gaat met alles oem verder

aangepast door rob 44
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals eerder gezegd tegen @@roelh..ik ben snel hahaha.

Uiteraard moet er een knop in die donker gaat blijven helaas of je moet handig zijn.

Er staat ook bij en al veel gelezen dat het geluid in de b6 minder goed is.dat ligt denk aan de interface verschillen.of dat de b7 meer speakers heeft.ik zal van de week eens een filmpje maken voor youtube met het geluid binnen en buiten de auto.je zult je verbazen hoe dat gaat met alles oem verder

Als je achter geen speakers hebt in de passat dan is het zeker beroerd.

Ik ben best benieuwd, alleen jammer van dat gat... dus eigenlijk is die niet echt voor een B6... mits je de ombouw hebt gedaan naar B7  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Ben je 17 sept ook bij JD, dan mag je alles even laten zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals eerder gezegd tegen @@roelh..ik ben snel hahaha.

Uiteraard moet er een knop in die donker gaat blijven helaas of je moet handig zijn.

Er staat ook bij en al veel gelezen dat het geluid in de b6 minder goed is.dat ligt denk aan de interface verschillen.of dat de b7 meer speakers heeft.ik zal van de week eens een filmpje maken voor youtube met het geluid binnen en buiten de auto.je zult je verbazen hoe dat gaat met alles oem verder

Staat niet vol open maar al redelijk pijnlijk aan de trommelvliezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt goed via de microfoon van je tel knap dat je dat zo kan beoordelen .

Maar volume is niet zo belangrijk, kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit, althans, dat vind ik.

Nog eentje met de equalizer op custom.

Enne geloof me als je van oem komt is dit beter in te stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Usb camera worden de beelden op gps kaart opgenomen.

Alle rca(tulp stekker) camera kun je inpluggen.waarschijnlijk kun je verloopstekkers vinden van vw oem naar rcq.van alle andere naar usb gaat niet zondermeer lukken(zal waarschijnlijk niet opnemen

Oem heb ik niet.mijn aftermarket high end(met de lijnen in beeld)geeft prima beeld.

aangepast door rob 44
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Beats koptelefoon geluisterd, is idd mooi geluid.

En Android is idd goed af te stellen.

@@RohanV6 dat heb ik ook gedaan met mijn Ultimate Ears UE10 maatwerk inear monitor (ben prof. muzikant) en snap niet zo goed dat het op een Beats wel goed klinkt (overigens, enige dat redelijk goed is aan een Beats is het laag, wat dan weer veel te veel is in verhouding met de rest, maar dat terzijde).

 

Wat ik wilde zeggen is dat het op geen enkele manier te beoordelen is of het geluid goed is want een microfoon van een telefoon (al helemaal op hoger volume) kleurt en compressed het geluid enorm.

 

Dat betekent absoluut niet dat het geluid niet heel goed is wat @@rob 44 in zijn auto heeft want dat is dus niet beoordelen, alleen door Rob zelf

 

En idd Rob, liefste was ik ff komen buurten maar dat is nogal een eindje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@RohanV6 dat heb ik ook gedaan met mijn Ultimate Ears UE10 maatwerk inear monitor (ben prof. muzikant) en snap niet zo goed dat het op een Beats wel goed klinkt (overigens, enige dat redelijk goed is aan een Beats is het laag, wat dan weer veel te veel is in verhouding met de rest, maar dat terzijde).

 

Wat ik wilde zeggen is dat het op geen enkele manier te beoordelen is of het geluid goed is want een microfoon van een telefoon (al helemaal op hoger volume) kleurt en compressed het geluid enorm.

 

Dat betekent absoluut niet dat het geluid niet heel goed is wat @@rob 44 in zijn auto heeft want dat is dus niet beoordelen, alleen door Rob zelf

 

En idd Rob, liefste was ik ff komen buurten maar dat is nogal een eindje

 

Beats kopletefoons zijn daarvoor gemaakt denk ik, bass is lekker diep zonder ruis net alsof je zelf in de wagen zit te luisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eerst de modules opgezocht die in de unit geplaatst zij en toen pas gekocht.

Niet alles is supergoed maar voldoet aan de norm..normaal...dat zal vw ook wel gebruiken.gewoon degelijk materiaal(afgezien van niet nader te noemen onderdelen).ikzelf ben enorme muziekliefhebber en tot mijn 25 zanger geweest en daarvoor altijd percussie gedaan.dus dat gezegd zijnde ben ik tevreden van het geluid voor een unit van 300 euro die waarschijnlijk maar 140a 150 in productiekoste zal zijn.

Als iemand de link die ik voorheen geplaatst heb refererende naar de radio bekijkt kun je de modules zien van proccesor versterker etcetc.

Ik kan niet meer doen dan met de gsm of ipad opnemen..zelfs dan klink het gewoon goed gezien de originele kartonnen speakertjes en de niet zo high end onderdelen.

Wat mij zo aanstaat aan de unit is dat het systeem degelijk aandoet.alles reageerd direct zonder haperen.

De looks van de apps zijn gewoon gehouden en er valt niet zomaar rommel op te gooien.lijkt een beetje op de appel protocollen.goede beveiliging vind ik dat

aangepast door rob 44
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden