Ga naar inhoud
  • 0

Firmware updat


laatje

Vraag

Ik heb een RNS 510 maar als ik de set up knop een aantal seconden indruk krijg ik alleen maar te zien:

- FM

- AM

 

Lees ergens op voorgaande pagina's in dit onderwerp dat de firmware moet worden ge-upgrade.

 

Hoe kan ik dit op een verantwoorde manier doen? (een vriend van mij heeft dit een aantal jaar geleden eens geprobeerd maar toen draaide zijn hele systeem in de soep).

 

NB: ik weet niet of ik een RNS 510 type A,B,C of D heb.....

aangepast door laatje
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb een RNS 510 maar als ik de set up knop een aantal seconden indruk krijg ik alleen maar te zien:

- FM

- AM

 

Lees ergens op voorgaande pagina's in dit onderwerp dat de firmware moet worden ge-upgrade.

 

Hoe kan ik dit op een verantwoorde manier doen? (een vriend van mij heeft dit een aantal jaar geleden eens geprobeerd maar toen draaide zijn hele systeem in de soep).

 

NB: ik weet niet of ik een RNS 510 type A,B,C of D heb.....

Jep je zit zeker onder de FW 2680, welk FW je precies hebt kun je bij je verborgen menu zien (mits geactiveerd)

 

Hoe kom je in je verborgen menu:

 

Setupknop ingedrukt houden ook voorbij het veld AM FM....

Mocht je verborgen menu te voorschijn komen dan kun je bij versie aflezen welke type RNS je hebt en welk FW erop staat.

 

Mocht je een A of B versie hebben dan kun je dat ook zien naast de ejectknop.... staan daar 2 symbooltjes op dan heb je een A of B... staat er een sterretje dan heb je C

 

FW updaten doen vele verkeerd omdat ze gelijk van de laagste naar de hoogste willen.

Je moet het gewoon met treden gelijk doen, eerst zorgen dat je van 2 naar 3 partities gaat.... FW 3810, en vanuit daar naar FW 4020 ( dit is de laatste voor de A en B systemen)

 

Mocht je in de buurt zijn dan wil ik je best op eigen risico helpen je systeem te updaten.

 

 

Maar ik denk dat @@BARRY_TDI dit verhaal even moet verplaatsen, gezien we nu in het POI topic zitten

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor de uitleg Fappie.

 

Lang de set up knop vasthouden werkt niet, maar ik zie een sterretje staan langs de eject knop dus ik heb een "C".

 

Kom jammer genoeg voorlopig niet in de buurt van Zwaag, dus even bij je updaten zal niet lukken :neutral:

 

Ik zal eerst maar eens even op het forum zoeken hoe te updaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden