Ga naar inhoud
  • 0

update navigatie


Wimh

Vraag

Ik heb wellicht een wat onnozele vraag.

 

Ik begrijp dat ik voor mijn Passat 2015 gratis nieuwe navigatie software kan downloaden. Ik heb discover pro.

Het volledige pakket is 21 GB. Dat is makkelijk te downloaden.

 

Nu snap ik niet goed wat ik vervolgens moet doen. Moet ik het pakket op een sd-card zetten (die 21 GB aankan) en die in één van de sd-sleuven plaatsen? Gaat het vervolgens vanzelf?

 

Kortom, graag advies van iemand die er ervaring mee heeft.

 

Alvast hartelijke dank.

 

Wim

aangepast door Wimh
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het is de bedoeling dat je het bestand dat je downloadt uitpakt, het is namelijk een gecomprimeerd bestand. Het uitpakken moet je met een programma doen dat 7-zip bestanden kan uitpakken. Bij het uitpakken geef je vervolgens een doelbestemming aan (locatie waar de bestanden bij uitpakken van het gecomprimeerde bestand neergezet moeten worden), dat moet dan de SD-kaart zijn. Er mogen géén andere bestanden op het SD-kaartje staan, zorg er dus voor dat het SD-kaartje leeg is voordat je het gecomprimeerde bestand uitpakt naar het SD-kaartje.

 

Resultaat na uitpakken is dat er twee mappen en twee bestanden op de root van het SD-kaartje staan. Het kaartje kan nu in een van de SD-kaart sleuven gestopt worden. Wat je vervolgens moet doen kan je denk ik wel terugvinden in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb het zelf met een SD-kaartje gedaan, weet dus niet of het met een USB-stick ook lukt. Je kan het toch eerst proberen via USB? Als het niet lukt moet je alleen het gecomprimeerde bestand nog een keer uitpakken (in dat geval dan naar SD), dat kan vrij lang duren. Als ik me niet vergis duurde dat bij mij ruim twee uur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden