Ga naar inhoud

Modding een eigen plekje ?


Mich76

Aanbevolen berichten

Geen idee, of het al ooit eens eerder geopperd is, of al eens over nagedacht was.

Het zou denk ik fijn zijn, als onderwerpen die over modding van je auto gaan in een apart subforum te vinden zijn. Ik doel dan op mods als dubbel achterlampen (biemod?), VCDS tweaks, tachomods, big brake upgrades, led en xenon ombouw etc.etc.

 

Liefst gewoon in 1 subforum, zodat alle mods in 1 overzicht te vinden zijn ;)

 

Nu is het nog, dat ze kriskras door elkaar staan in motorisch/electra/onderstel/interieur/etc.etc. en dan ook nog eens per auto type (terwijl heel veel mods zowel voor 3C/3AA/CC gelijk zijn).

Dat ze beetje kriskras door elkaar staan is al lastig, maar nog lastiger is dat deze topics 'vermengt' zijn met het merendeel van de onderwerpen die over technische problemen en doe-het-zelf garage vragen gaan.

aangepast door Mich76
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, styling is eigenlijk ook modding, maar dat versta ik meer onder optisch tunen. Iets waar ik liefst zo ver mogelijk vandaan blijf ;) ;)

Idd, de mods van 'mijn verhaal' zouden eventueel weer samengevat in het mod stukje gepost kunnen worden, of evt. via een cross-post.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, styling is eigenlijk ook modding, maar dat versta ik meer onder optisch tunen. Iets waar ik liefst zo ver mogelijk vandaan blijf ;) ;)

Idd, de mods van 'mijn verhaal' zouden eventueel weer samengevat in het mod stukje gepost kunnen worden, of evt. via een cross-post.

 

:mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden