Ga naar inhoud

2 auto's inruilen op 1


Lesley20V

Aanbevolen berichten

Wij zitten toch te denken om onze 2 auto's in te ruilen voor een 3BG TDI automaat variant, Wij hebben al zitten kijken, maar de prijzen lopen nogal uitéén.

Weten jullie forumleden een goed en betrouwbaar adres?

Of zijn er forumleden die die een 3BG in de aanbieding hebben en wel oren naar 2 auto's hebben om in te ruilen/ruilen?

 

Bvd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan niet echt een adres geven,wel is het zo wat je zelf aangeeft dat de prijzen nogal uitéén kunnen lopen.Hier in Almere bij de Jedi overigens wel een erg goede prijs voor onze Ibiza terug gekregen.Dat is een Vw Dealer maar heeft ook een Audi vestiging en Seat vestiging hier in Almere.Enige wat ik dus kan zeggen is dat je een paar dealers zou moeten proberen.Weet niet hoe jou auto's eruit zienen wat er aan opties opzit. Neem aan dat het om de Passat gaat die je nu hebt en de Golf VR6.De VR6 kun je denk ik nog het beste particulier verkopen dan vang je er nog het meest voor.Op inruil zul je er niet zoveel voor vangen.Succes

 

Grtz. Den

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn ook van 2 auto's naar 1 gegaan. Ik heb mijn Peugeot 306 particulier verkocht, de auto van mijn vriendin (Peugeot 206) ingeruild.

 

Mijn ervaring was dat 2 auto's inruilen heel erg weinig opleverd. Voor de 206 alleen kregen we echter zo'n goede inruilprijs dat het echt de moeite waard was, anders hadden we die ook particulier verkocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden