Ga naar inhoud

Rcd510 diefstalgevoelig?


Fopperr

Aanbevolen berichten

Denk dat de RNS510 vooral om de navigatie en ingebouwde hardeschijf wordt gestolen. Dit zit niet in een RCD510.

 

RCD510 zijn 2 versies, de Europesche (Bosch) en de Chinees/Amerikaanse (Delphi).

Europesche heeft RDS, de Delphi niet.

Delphi heeft meestal USB en AUX aansluitingen

Voor beide geldt dat sommige serienummers wel en andere geen mogelijkheid voor achteruitrijcamera (RVC) aansluiting.

aangepast door gerjol
Link naar reactie
Delen op andere sites

Delphi worden veelal op ebay in China aangeboden.

Houd rekening met eventuele invoerrechten (althans in Nederland, Duitsland weet ik niet)

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xrcd510+delphi.TRS0&_nkw=rcd510+delphi&ghostText=&_sacat=0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Kan niet vaak genoeg gezegd, als je een RNS510 aanschaft gewoon een navilock erbij kopen.

Voor kleine ritje gaat de navilock er bij mij niet meer af en slaap een stuk rustiger dan in het begin dat ik de RNS in de passat gebouwd had.

 

Tevens heb ik een foto met van de RNS + Navilock verstuurd naar mijn verzekering, kunnen ze mooi zien dat je er alles aan doet om hem te beveiligen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alhoewel ik al 5/6 jaar rij met een RNS510 en nog nooit gestolen

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

same hier, zit bij mij ook al 3 jaar er in no problem, moet wel zeggen heb vanaf het begin een navilock op, maar goed die vergeet ik nogal vaak op te zetten hier voor de deur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is wel een mooie radio !

 

Ik heb nu een MFD2 navigatie, maar wat ik het meest mis is de mogelijkheid om MP3 af te spelen.

 

De navigatie gebruik ik niet zo gek vaak, en als ik het gebruik, is het in NL

 

Is zo'n RCD510 1 op 1 uitwisselbaar met de MFD2 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden