Ga naar inhoud
  • 0

Fusee en ABS Sensor


Paccard

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nou ik heb 2 problemen voor de keuring.

 

1. is dat het stofhoesje van de fusee aan de onderkant, de voorste, kapot is, dus die moet ik eruit halen, Maar als ik dat allemaal zie, moet de veerpoot en de steekas eruit, klopt dat?

 

2. Ik heb rechtsvoor de ABS sensor vervangen, omdat bij het uitlezen duidelijk werd, dat de sensor een probleem gaf, En het abs lampje brandde, Na het vervangen brandde het lampje niet meer, totdat ik 50 meter gereden had, Toen sprong die weer aan...., Ik kon de oude er zo uittrekken, Heb ik de nieuwe er te ver ingestoken misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi patrick

 

1. onder draagarm van de schokbreker of de achters arm ??? en word idd compeed armpje met hoes en al.

 

default_watermark.jpg

 

2. wat voor fout code was het ?? eerst

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Abs sensor kun je er inderdaad te ver in doen. Als die daardoor tegen de impuls ring is gekomen kan die alweer kapot geschuurd zijn. Het kan ook zijn dat je impuls ring kapot is. Dan kan je sensor ook niets opnemen. Ook ff checken of het niet een kabel breuk is...

 

De voorste draagarm is inderdaad ff werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is de onderste voorste fusee, waar ook de veerpoot aan zit, we hebben bij de bovenste ook alleen het stofhoesje vervangen, deze was gescheurd, de fusee zelf heeft geen afkeur, Is er geen gemakkelijke weg om alleen de stofhoes te vervangen?

 

De Foutcode was de Sensor zelf volgens computer, Ik heb hem er net uitgehaald, er zat wat vuil op, in het midden, maar zie niks van schuurplekken, o is dat niet te zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden