Ga naar inhoud
  • 0

Welk type sleutelzender als vervanger?


Robert1987

Vraag

Al een tijd is één van onze zenders voor de passat kapot. Op geen enkele manier meer in te leren helaas.

 

Nu wilde ik een nieuwe chip bestellen maar er is nogal wat keuze en moet natuurlijk wel de goede hebben. Iemand die hierbij kan helpen?

 

Ik heb gezocht met de volgende site: http://www.passatplus.de/umbauteile/schluessel/index.htm

 

Het gaat om het model met 3 knoppen rechthoekig. Ik lees dat er twee mogelijkheden zijn voor Europa. Een 433.92 MHz of een 434 MHz. Echter staat bij de 434 (ab 04) en onze passat is van 2001. Toch nog wat verder gekeken.

Op onze sleutelbehuizing staat 434 MHz. Toen dacht ik, er is misschien bij de vorige eigenaar een nieuwe behuizing om gedaan die van na 2004 is. Maar als ik goed kijk staat er ook het jaar 2001 op de behuizing die ik erbij heb wat moet doet vermoeden dat het gewoon de originele behuizing is. Dus die waren er al wel in 2001 met 434MHz?

 

Als ik dan kijk naar de code die erop staat kom ik die weer niet tegen op die site. 1J0 959 753 AH. Het enige wat dan niet overeen komt is het ''AH'' gedeelte.

 

Verder staat er op de chip zelf nog de volgende codes:

2701M

349A

735868-58

En, 18 in een vierkant

 

Heeft iemand hier ervaring mee? Ben zelf geneigd naar de 434 MHz versie. Maar omdat de nummers niet volledig overeen komen vraag ik het voor de zekerheid toch ook nog even hier.

 

Bedankt alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

0 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden