Ga naar inhoud
  • 0

Schakelaar achterklep (variant)


blokf

Vraag

Hallo,

 

De eigenaars van een 3bg variant hebben een schakelaar in de linker portier zitten die iets met de achterklep zou moeten doen.

Wie kan mij vertellen wat er bij het bedienen van deze schakelaar zou moeten gebeuren?

 

Zou de achterklep open moeten springen ofzo?

 

Bij mij gebeurt er namelijk erg weinig, of beter gezegd, helemaal niets!!

 

Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

is metname handig bij selectieve deurschakeling en bij geactiveerde anticarjack

 

bij selectieve deurschakeling gaat bij 1 druk op de knop alleen de bestuurdersdeur open, 2x drukkn is alles open (incl kofferbak)

 

bij anticarjack gaan bij 15 km p/u alle deuren en kofferbak op slot, als dan iemad wat uit je kofferbak wil pakken, moet je eerst met je kofferbakknopje ontgrendelen,

 

Ik gebruik die knop praktisch nooit

 

Gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Om even te checken of de schakelaar werkt alle deuren ontgrendelen en met de sleutel even de achterklep op slot draaien,dan de knop indrukken en als het goed is moet hij dan open zijn. Zo had ik het ook geprobeerd omdat je ook niet echt wat hoort klikken als je op die knop drukt. Daarom dacht ik ook dat hij stuk was maar dat was hij dus niet.

 

Grtz. Den

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

:wink: Die knop is speciaal bedoeld voor de volgende situatie: je hebt je auto klaar om achteruit de garage in te rijden terwijl je anti-carjack nog aanstaat. Als je dan je honden van tevoren nog uit de bak wilt laten , kun je het knopje gebruiken om je achterklep te ontgrendelen :wink:

 

euh, tenminste...daar gebruik ik hem voor, anders ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heren,

 

Even een vraag,

 

Na het bedienen van de schakelaar, heb je de mogelijkheid om de kofferbak te openen, op de "normale" manier,

Of moet de klep uit het slot springen.? Zelfde idee als tank klepje.?

 

Na het om zetten van m'n slot, werkt ook de middelste knop van m'n afstandsbediening.!

 

Thanx voor de tips.!

 

Groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het werkt alvolgt. Het slot van je achterklep is op slot. Dat wil zeggen dat als je met de AB je deuren ontgrendeld de achterklep niet ontgrendeld. Daarvoor gebruik je dan de ontgrendelknop voor de achterklep van je AB voor. Of als je in de auto zit en je wilt iets pakken uit de achterbak dan gebruik je het knopje in de deur. Dit is ervoor dat dieven niet je achterklep kunnen openen als je bv bij de verkeerslichten staat te wachten. Ook is het zo dat als je aan komt lopen en je ontgrendeld alleen de achterklep dat ie weer op slot gaat als je hem weer dicht doet.

 

Staat ook in je boekje van de auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden