Ga naar inhoud
  • 0

Subwoofer op RNS315


patevte

Vraag

Dames en Heren,

 

Na veel zoek en leeswerk toch eigenlijk niet kunnen vinden wat ik zoek. Dus begin ik misschien een topic die er reeds is.

 

Ik zou graag een subwoofer installeren in mijn Passat. Dit omdat ik bas mis met de originele (8) speakers.

Nu heb ik een mooie subwoofer gevonden die past in de toolbox. (plaats waar je je compressor zit, krik etc. in het harde schuim.)

 

Nu rest mij een aantal vragen.

 

1. Hoe sluit ik een actieve subwoofer aan op de RNS315. (moet dit met een filter zo ja welke is een goede optie). Ik zou niet graag de originele stekkers doorknippen omdat hij nog zonder schade uit te bouwen moet zijn.

2. Ook lees ik dat er verloop kabels zijn die in de pin output passen van de RNS315, zodat je een preout hebt. Maar wat en welke artikelnummers moet ik dan bestellen bij de Volkswagen. En welke pins moet ik hebben. (Ik ben echt a technisch dus misschien dat ik dit nooit snap).

3. Nu lees ik ook in een topic dat er in de zekeringenkast lege (waar wel spanning op komt als sleutel in het contact zit zodat je niet helemaal naar de accu toe hoeft met een +). Maar is dit makkelijk aan te sluiten. Overal lees ik dat zo'n subwoofer rechstreeks op de + moet.

4. De subwoofer die ik op het oog heb is een Pioneer TS-W210A. Of tweede optie is de Pioneer TS-WX610A die zou in je reservewiel moeten passen. Maar als reservewiel heb ik een 16 inch stalen velg. Ik zou niet weten of dat dit past ? Iemand ervaring hiermee.

 

Alvast bedankt...

 

Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden